سرقت از خانه ها توسط مامور آب قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقی که به عنوان مامور آب وارد اماکن خصوصی می شد و اقدام به سرقت می کرد خبر داد.

سرقت از خانه ها توسط مامور آب قلابی

سرهنگ اسدالله ناکینی ۱۲ اردیبهشت بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر سمنان، اکیپی از عوامل تخصصی کلانتری ۱۱ شهدا به سرپرستی رئیس کلانتری برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی شیوه و شگرد سرقت ها و کنترل مجرمین حرفه ای با استفاده از فنون پلیسی و پایش دوربین های مشرف به محل های سرقت، هویت سارق را شناسایی کردند.

ناکینی با اشاره به دستگیری سارق در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی افزود: سارق از افراد سابقه دار در سرقت لوله های مسی اسپیلت بوده و با ترفند و معرفی خود به عنوان مامور اداره آب وارد ساختمان های مسکونی و سپس اقدام به سرقت های خرد می کرد و در بازجویی های پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی(ساختمان نیمه کاره) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از تشکیل پرنده قضایی و معرفی متهم به دادسرا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه ماموران ادارات برق و گاز و آب به درب منزل قبل از باز نمودن درب از هویت آنها با رویت کارت شناسایی مطمئن شده و سپس هنگام انجام ماموریت این ماموران نظاره گر فعالیت آنها باشید و در صورت مشاهده رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها