دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با ۱۴ فقره سرقت در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارقان حرفه‌ای مشاعات ساختمانی خبر داد و گفت: از منزل متهم دستگاه‌های پمپ آب، جوش، هیلتی، اره موتوری، کف کش، سنگ فرز و ۵۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با ۱۴ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی با شیوه مشخص در شهرستان شهریار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ نصیرآباد قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری مربوطه با کار اطلاعاتی سارق حرفه‌ای مشاعات را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در بازرسی از داخل منزل متهم دستگیر شده، ۲ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه جوش، یک دستگاه هیلتی، یک دستگاه اره موتوری، ۲ دستگاه کف کش، یک دستگاه سنگ فرز و ۵۰ متر کابل برق سرقتی کشف و متهم جهت انجام تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال داده شد.

فتاحی ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های پلیس به ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در شهرستان شهریار اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نردبان فلزی ساختمان ما راهم بردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها