شگردی ماهرانه برای میلیاردر شدن 3 زن و مرد شیاد در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 3 نفره که از طریق سندسازی و فروش زمین‌های دیگران، 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در شهرستان رشت خبر داد.

شگردی ماهرانه برای میلیاردر شدن 3 زن و مرد شیاد در گیلان

سردار عزیزاله ملکی  با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مردم می‌توانند با هوشیاری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع 5 فقره پرونده قضائی به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری در قالب فروش زمین‌های دیگران و دریافت مبالغ کلان از شاکیان توسط 3 نفر در  شهرستان رشت  ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات و استعلامات صورت گرفته نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهمان این پرونده‌ها که 2 خانم و یک آقا هستند، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در منزلشان در شهرستان رشت دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با دلایل و شواهد به بزه انتسابی خود مبنی  کلاهبرداری  از طریق فروش و سندسازی برای حدود هزار و 200 متر مربع زمین دیگران در مناطق گلسار و منظریه شهرستان رشت و دریافت مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: کلاهبرداران 22، 30 و 42 ساله سابقه‌دار با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم نسبت به رویت اصل سند و اطمینان از اصات آن اقدام کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    کار خودشونه

  • سازه زن
    0

    آه اون سازه زن و صدا بزن

  • ناشناس
    0

    افتابه دزدهارا بگیرید تا جزایر فروشها و وطن و مردم فروشها راحت تر به خدمات ملی -عقیدتی شان ادامه دهند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها