زورگیران خارجی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ تبعه از کشورهای همسایه که مرتکب ۲۳ فقره زورگیری شده بودند خبر داد.

زورگیران خارجی دستگیر شدند

سرهنگ محمد گودرزی درباره دستگیری زورگیران خارجی بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان جنت آباد شمالی تهران بودند که به یک وانت با ۳ سرنشین که افراد گذری را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف فردی از اتباع کشور همسایه حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با خودروی وانت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، خودرو متهمان متوقف و هر ۳ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۴ قبضه سلاح سرد، تعداد زیادی کارت سرشماری و مقداری وجه نقد که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۹ الی ۳۱ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۳ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رضا
    0

    مثل همیشه اتباع فرانسوی و انگلیسی زورگیری کردن. آخه چرا از افغانی ها یاد نمی گیرن انسانیت رو (:؟ مملکت درش به روی هر جور تروریست و شیاد بازه

  • ناشناس
    0

    چرا لاپوشونی می کنی؟ بگو افغانی

  • ناشناس
    1

    آیا این جواب خوبیهای ما ملت ایران است که چها و چهار سال بهشون پناه دادیم و سر سفره خودمون نشاندیم حالا نمک میخورند و نمکدان را هم میشکنند. حتی حق آبه مردم شریف سیستان رو هم مانند یزید بسته اند و نمیدهند پس کی دولت جمهوری اسلامی اقدام جدی عملی میکند. چرا افغان ها را از کشور اخراج نمیکنند با چه زبانی به دولت سست عنصر کشور بگوییم با افغانی در کشور نمیخواهیم

  • ناشناس
    0

    وای به حال مردم ایران از بس دولت به این یاغیها بها داده که هر غلطی دوست دارن انجام میدن بهترین راه اخراج همه شون ازکشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها