بازداشت 3 زن و مرد پراید سوار که در جنوب تهران جولان می دادند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبر داد و گقت: متهمان به 50 فقره سرقت به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

بازداشت 3 زن و مرد پراید سوار که در جنوب تهران جولان می دادند

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره  سرقت  انباری و پارکینگ از خانه‌ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، 3 سارق زن و مرد با یک خودروی پراید سفیدرنگ به محله‌های جنوبی تهران آمده و پس از شناسایی خانه‌هایی که در آن نیمه‌باز بوده وارد ساختمان شدند و اقدام به سرقت اموال با ارزش پارکینگ و انباری کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در مرحله اول تحقیقات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها در زمینه سرقت سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در  جنوب تهران  شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه به ارزش 250 میلیون تومان کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 50 فقره سرقت از انباری و پارکینگ‌ از  خانه‌های شهروندان در جنوب تهران به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
 
 
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    7

    چرا خانومه چادریه؟ معمولا بیحجاب ها دزد و قاتل و فاحشه هستن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو دادگاه باید چادری باشن و همچنین راهروی زندان و محاکم قضایی

  • دززده
    0

    تکلیف مال باخته چی میشه الکی میگن کسی نبود انواع را ضبط کردیم ..مگر پرونده مال باخته ها در آگاهی والاتری نیست چرا خبر نمیدن .والا هزار جور پرونده سازی می‌کنند دزد وبز حاظر ک میشه مال مردم معلوم نیست کجا میره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها