زورگیری با سرقت موتور سیکلت در جنوب تهران

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند ، خبر داد و گفت: هر 2 متهم از زورگیران حرفه ای هستند.

زورگیری با سرقت موتور سیکلت در جنوب تهران

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد سی و یکم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری 151 یافت آباد در حال گشت زنی در محدوده  خیابان شاهد تهران  بودند که به 2 مرد جوان که به صورت پیاده  در پارک قائم در حال پرسه زنی بودند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن بیان اینکه متهمان در همین حین به طرف یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده رفته و اقدام به  سرقت  آن میکنند و سریعا ماموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل می شوند گفت: متهمان به محض رویت ماموران به صورت پیاده اقدام به فرار می کنند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه  سلاح سرد  و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 18 و 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف و اظهار داشتند که قصد سرقت موتورسیکلت برای استفاده از آن برای زورگیری را داشته اند که دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان افزود: پرونده برای متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها