قتل هولناک مرد جوان توسط زورگیر خشن در جنوب تهران

زورگیر خشن که قصد سرقت گوشی موبایل طعمه‌اش را داشت وقتی با مقاومت وی مواجه شد با ضربه چاقویی جانش را گرفت.

قتل هولناک مرد جوان توسط زورگیر خشن در جنوب تهران

صبح دیروز خبر قتل مردی جوان به قاضی  محمدجواد شفیعی  بازپرس ویژه قتل گزارش شد و او دستور تحقیقات در این زمینه را صادر کرد.

مقتول حدودا 30 ساله بود که با اصابت یک ضربه چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داده بود.

هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است تا اینکه تیم جنایی راهی محلی شد که مقتول در آنجا چاقو خورده و با تحقیق از شاهدان و بررسی دوربین‌های مداربسته در جریان حادثه مرگبار قرار گرفت.

آنطور که تحقیقات نشان می‌داد مقتول که اهل کشور افغانستان بود در حال عبور از یکی از خیابان‌های جنوب غرب پایتخت بود که فردی سد راهش شد.

وی سارق زورگیر بود که قصد دزدیدن گوشی موبایل مرد جوان را داشت اما با مقاومت وی مواجه شد. جدال آنها ادامه داشت تا اینکه سارق  زورگیر  برای رهایی از مخمصه و انجام نقشه سرقت، با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه طعمه‌اش زد و فرار کرد.

شاهدان با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفتند و جوان افغان برای درمان به بیمارستان انتقال یافت که جانش را از دست داد.

به‌دنبال این حادثه مرگبار، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی  زورگیر  قاتل آغاز کرده‌اند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سالهای قبل کجا اینقدر زورگیری داشتیم قتل که جای خود داره...همه ش نتیجه فقر و بدبختی اقتصادی ناشی از سوحکمرانی مسوولان است و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها