دستگیری ۲۷۹ سارق در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در طرح راستای اجرای طرح ارتقای امنیت در تعطیلات نوروزی تعداد سرقت‌های ثبت شده در این ایام در سطح استان هشت درصد کاهش داشته همچنین ۲۷۹ سارق دستگیر و ۳۶۸ فقره انواع سرقت کشف شده است.

دستگیری ۲۷۹ سارق در لرستان

سرداریحیی الهی، اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات اتخاذ شده و بکارگیری کلیه عوامل این فرماندهی، از ابتدای طرح نوروزی امسال شاهد کاهش هشت درصدی سرقت در سطح استان بوده ایم.

او افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری و تعامل با دستگاه قضائی تعداد ۲۷۹ سارق در این مدت شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه سارقان در مجموع به ۳۶۸ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند، ادامه داد: در این ایام در بحث دستگیری ۷۲ درصد و در بحث افزایش کشف ۸۶ درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: عامل قدرت نمایی در شهرستان خرم آباد در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر شد.

سردار الهی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی کرده است، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۸ خرم آباد به محل مربوطه اعزام و پس از شناسایی عامل قدرت نمایی، وی را در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با افراد هنجارشکن که موجب ارعاب و یا به هر نحوی قانون شکنی کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها