بازداشت دزدان مسلح در تعقیب و گریز هالیوودی در شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از شلیک تیر هوائی پلیس، زمین گیر و دستگیر شدند.

بازداشت دزدان مسلح در تعقیب و گریز هالیوودی در شهرری

سرهنگ حسینعلی ابن علی  اظهارداشت: عوامل گشت کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در شب 12 فروردین ماه سال جاری هنگام پوشش دهی نقاط جرم خیز و با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ با پلاک ناخوانا با 2 سرنشین درحال  سرقت  محتویات خودرو در جهت مخالف خیابان مشاهده می کنند.

وی افزود: در این هنگام سارقان به محض رؤیت پلیس سریعاً سوار خودرو شده و باتوجه به بُعد مسافت از محل متواری شدند که دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات خودرو سارقان بدست آمد و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه بامداد روز گذشته ماموران کلانتری خودرو تیبا سفید را با راننده درکنار خودروهای پارک شده مشاهده و سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر کردند، بیان داشت: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید شروع به فریاد کرده و همدست از بین خودروها با یک قبضه سلاح  به سمت ماموران حمله ور شده که با شلیک تیرهوایی متهم خله سلاح  و هر 2 سارق دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اینکه پس از تکمیل پرونده سارقان تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست: از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در داخل خودرو و معرض دید خودداری کنید؛ زیرا توجه سارق به محتویات خودرو جلب و در اثر غفلت شهروندان اقدام به سرقت می کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    الکی میگن اینها مبارزین ازادیخواه هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها