ماجرای تعقیب و گریز خونین دزد و پلیس در کرمانشاه / یکی از سارقان کشته شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از کشته شدن یک سارق در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

ماجرای تعقیب و گریز خونین دزد و پلیس در کرمانشاه / یکی از سارقان کشته شد

طی روزهای گذشته خبری مبنی بر کشته شدن یک جوان ۲۵ ساله بر تیراندازی ماموران پلیس در کرمانشاه منتشر شد. برخی مدعی شده بودند که این جوان به نام «آزاد رضایی» به دلیل نداشتن مدارک خودرو مورد تعقیب مأموران قرار گرفت و در پی تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران کلانتری به سرش کشته شده است.

سرهنگ علی‌رضا دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه در واکنش به این اخبار و نحوه کشته شدن این جوان گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد موبایل قاپی نافرجام در شهرک کارمندان، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به محل اعزام و حین گشتزنی موفق به شناسایی خودرو ۴۰۵ مورد نظر که چهارسرنشین با سر و صورت پوشیده داشت، شدند.

وی با اشاره به شناسایی این ۴ سارق مسلح که سرقت خشن و ایجاد رعب وحشت به عنف از جرائم مشهود آن‌ها بوده، ادامه داد: سارقان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کنند بعد از طی مسافتی توقف خودرو میسر نمی‌شود که ماموران به ناچار و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند و یکی از سرنشینان خودرو سارقان به‌وسیله کلت کمری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه در حال تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سارقان به سمت لاستیک آن شلیک می‌کنند که به دنبال آن خودرو پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق حاشیه خیابان متوقف که در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد راننده خودرو به علت اصابت گلوله فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از توقف خودرو سارقان، ۳ نفر از سرنشینان آن متواری شدند اما با تلاش ماموران یکی از آن‌ها دستگیر و یک قبضه کلت کمری و ۵ عدد فشنگ از وی کشف و در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت به عنف و مسلحانه اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه این چهار سارق بیش از ۱۰۰ شاکی خصوصی دارند و دستگیری آن‌ها با ابراز خرسندی شهروندان همراه بوده، گفت: حاشیه‌سازی و جریان‌سازی معاندان نمی‌تواند مانع اقتدار پلیس در ایجاد امنیت و آرامش برای ملت شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    3

    خخ سارق

  • ناشناس
    1

    خوشبختانه مردم دیگر آگاه شده اند و فریب این داستانها را نمیخورند شلیک به لاستیک و کشته شدن راننده واقعا مضحک است دروغگویان بی حاصل

    نظرات شما -
    • 7

      برای شما بچه ها که به پلی استیشن بازی میکنید مضحکه ولی حقیقت چیز دیگریست که شما بچه ها قادر به درکش نیستید

  • ناشناس
    2

    یحتمل مبارز بودن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      البته از نوع زور گیر و سارق .البته این رو بعنوان اعنراف از تو قبول میکنیم که مبارزان همان سارقان و زور گیران هستند

  • ناشناس
    11

    باید یه دونه از این سارقا به پستتون بخوره بعد بخندیدو..........

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ما کلی مسپول دزد به تورمون خورده

  • کیوان
    8

    دست نیروی انتظامی درد نکند کاش هر چهار تاشون رو می کشتند

  • ناشناس
    6

    خدا را شکر که نیروهای خدوم انتظامی آسیب ندیده اند

  • ناشناس
    5

    الان دزدان و طرفدارانشان به صف می شوند که این مبارز بوده و از این دست چرندیات. ذ

    نظرات شما -
    • 0

      منظورت مبارزان و انقلابیونه

  • ناشناس
    0

    ساندیس خور جماعت درک مطلب مبارز براش سخته چون مغز خود را به ساندیس فروخته

  • محمد
    0

    مملکت شده پرازدزد وکلاهبردارکاش قوه قضاییه فکری هم برای کلاهبردارانی کند که باچک بی محل تمام زندگی مردم را میبرندو بدون هیچگونه محدودیت میچرخند وبه ریش مالباخته میخندن

  • ناشناس
    0

    سارق و دزد و موبایل قاپ و متجاوز به عنف و هرکوفت و زهرماردیگری القاب این جوانان نیست اینها سرمایه های بی بدیل این کشورند اینها اگر صاحب داشتند اگر کارداشتند اگر زندگی درست داشتند اینگونه نمی شد ....همه ی این جوانان قربانیان مظلومی اند که در مسلخ ندانم کاری دیگران ....ذبح میشوند ....تاکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    0

    تشکر و خدا پشت و پناه نیروی انتظامی باد خواب راحت ما در خانه و کنار خانواده در شب مدیون چشم بیدار این عزیزان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها