میهمانی شام 7 میلیارد تومانی

مرد سارق که می‌دانست همسایه‌اش 4 کیلو طلا در خانه نگهداری می‌کند او را به میهمانی شام دعوت کرد و خودش به سراغ طلاها رفت.

میهمانی شام 7 میلیارد تومانی

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: چند روز قبل مردی در الیگودرز به پلیس آگاهی مراجعه کرد و اظهار داشت در خانه‌اش تعمیرات طلا انجام می‌داده اما سارق یا سارقان مقادیر زیادی از طلاهای خانه وی را سرقت کرده‌اند.
پس از این شکایت موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان «الیگودرز» قرار گرفت. مأموران با تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند همسایه همجوار خانه مالباخته یک سارق حرفه‌ای است که بلافاصله او را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سارق در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس اعتراف کرد و گفت: خبر داشتم مالباخته طلاها را در منزل نگهداری می‌کند و با توجه به اینکه کلیدهای منزل وی را از دو سال قبل در اختیار داشتم با طراحی یک نقشه از پیش تعیین شده وی را برای صرف شام به منزل خود دعوت کردم و وقتی مالباخته به همراه خانواده سرگرم میهمانی بودند به منزل وی دستبرد زدم و ۴ کیلوگرم طلاهای وی را سرقت کردم. الهی تصریح کرد: از مخفیگاه سارق ۴ کیلوگرم انواع طلا به ارزش بیش از7 میلیارد تومان کشف شد.

وی در ادامه گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از جابه جایی و نگهداری طلا و جواهرات و وجه نقد در منزل به مقدار زیاد پرهیز و ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و از اعتماد بی جا به افراد ناشناس پرهیز کنند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    همین کار را اول انقلاب با ملت ایران شد دقیقا.

  • ناشناس
    3

    فقری که بدست دولت در سطح جامعه نشر داده شده عامل این سرقتهاست .جناب سرهنگ هم نمیخواد دلسوزی کنن بگن مالت را کجا بذاری بذارم تو صندوق بانک که اونجا بدزدند و بگن بیمه نیست؟
    یا وقتی بعنوان مالباخته به پلیس مراجعه میکنی مثل توپ توی این میز و آن اطاق و دادسرای وغیره پاس کاریت کنن و آخر یکی بیاد و تلکه کنه شما رو توی این وضعیت و در آخر آنقدر خسته بشی که بری رضایت بدی؟

  • حمید
    3

    ۷ ملیارد خیلی زیاد است و سارق آن فوری دستگیر می شود ولی ۹۲ هزار ملیارد ارزش پی گیری ندارد و یا کسی جرئت پی گیر ی ، اعلام اسامی و دستگیری آنهارا ندارد . چرا ؟؟؟؟؟! چون سارقان از مسئولین رده
    بالا ی ولایت اسلامی هستند .

  • ناشناس
    2

    ۹۲ هزار میلیاردو بردن کسی پیگیری نکرد
    ازمال این ملت کسی کاری نکرد مابازنشته گان باروسو و داماد نوه باگرانی باماهی ۶ الا ۷ چطور میتونیم تحمل کنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      زمان رای گیری مثل کلاغ نفت افتاده درصف ایستادم اگر بی عرزگی نمایندگان مجلس رامیدانستم هیچ وقت رای نمیدادم که این چنین ازدزدی بیت المال وحقم بگذرن

  • ناشناس
    2

    مردم دشمن نیستن خسته هستن سخت بهشون نگیرین

  • 2

    شما که دنبال ۹۲هزار ملیارد فولاد مبارکه نرفتین برا سطل آشغال هم بچه هایه این سرزمین رو مجازات نکنید کمی عدالت داشته باشید

  • امید
    1

    بانک هابرای وام مردم اذیت می کنندمثلاوقتی سپرده نداشته باشی وفیش حقوقی نداشته باشی ‌‌وضامن نباشه وام نیست درکار.درامریکا برای خوش حسابی پرداخت وام اول راحت وام میدن نه ضامن میخوادنه چیزی.ولی ماتوهمون بانک پنج وام راباخوش حسابی تمام کرده باشیم بازمیگه ضامن بیارسودبالامیکشه .درامریکابرعکسه بهره راکمترمیکنندبخاطرخوش حسابی

  • ناشناس
    0

    همسایه نیک به این میگن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها