کودک نیشابوری دچار سوختگی پس از تلاش ۱۰ روزه کادر پزشکی جان باخت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: کودک ۲ ساله دچار سوختگی ساکن یکی از روستاهای نیشابور که با بالگرد به مشهد منتقل شد، پس از ۱۰ روز مراقبت پزشکی و تلاش پزشکان در بیمارستان امام رضا(ع) جان باخت.

کودک نیشابوری دچار سوختگی پس از تلاش ۱۰ روزه کادر پزشکی جان باخت
دکتر محمد شورورزی افزود: در این حادثه سوختگی با آب جوش که ۱۱ اسفندماه در یکی از روستاهای نیشابور رخ داد، کودک خردسال دچار سوختگی درجه ۲ و با وسعت ۷۰ درصد شده بود.
 
وی بیان کرد: با توجه به شدت سوختگی و نیاز به مراقبتهای پیشرفته، کودک به سرعت از طریق بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل و طی ۱۷ دقیقه تحویل اورژانس مشهد داده شد و در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) این شهر تحت مراقبت و درمان قرار گرفت.
 
دکتر شورورزی ادامه داد: این کودک از ناحیه گردن به پایین دچار سوختگی شده بود که به رغم تلاش کادر پزشکی، پرستاران و اورژانس به دلیل شدت سوختگی و وخامت حال بیمار شب گذشته جان باخت.
 
مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با داشتن ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس- آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات و تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور و زائران حرم امام رضا (ع) است.
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها