کشف ده ها کیلوگرم مواد مخدر در نیشابور

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی توسط افرادی سودجو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس نیشابور قرار گرفت.

کشف ده ها کیلوگرم مواد مخدر در نیشابور

سید علی اصغر حسینی مجد افزود: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رد زنی های اطلاعاتی و پلیسی خودرو پژو پارس را در ابتدای ورودی به شهر نیشابور شناسایی و سپس با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو را متوقف کرده که در بازرسی از آن ۲۷ کیلو ۳۳۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه خودروی پژو پارس توقیف و ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از شهروندان ،خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    ماشاالله نیروهای امنیتی این چند هفته خیلی فعال شده اند و هر روز محموله های مواد مخدر در سراسر کشور کشف می کنند.ولی نمی دانم چرا تا کنون نتوانسته اند محموله های مواد شیمیایی را کشف کنند!

  • ناشناس
    0

    خسته نباشید چرا این همه مواد مخدر لب مز کشف نمی‌کنید که این همه مردم تودر سر نیفتن ما ادعا میکنیم داعش رو نابود کردیم پس کمر همت ببندیم مرز افعانستان راکنترل کنیم تا این همه مواد مخدر توایران نیاد کشور افعانستان جز ءبدبختی هیچی برا ما نداره مثل کشور ترکیه همه این نمک نشناسهارو از کشو اخراج کنید یا علی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها