ادامه مسمومیت ها در نیشابور، قوچان و سمنان

بر اساس اعلام منابع رسمی ۱۷ دانش آموز در ۲ مدرسه دخترانه نیشابور و ۱۸ دانش آموز در یک آموزشگاه دخترانه قوچان امروز به دلایل نامشخص دچار علایم مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ادامه مسمومیت ها در نیشابور، قوچان و سمنان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در این زمینه گفت: امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه تعداد ۱۷ دانش آموز به دلایل نامعلوم در ۲ مدرسه دخترانه در نیشابور دچار علایم مسمومیت شدند که کارشناسان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به سرعت آنها را تحت درمان قرار دادند.

دکتر محمد شورورزی افزود: پس از تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر بروز علایم مسمومیت دانش آموزان در این مدارس دخترانه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به صحنه اعزام شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ نفر از دانش آموزان به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۵ نفر دیگر به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با بیان این که دل درد، سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ از علایم ناخوشی این دانش آموزان بود گفت: علت این حادثه مشخص نیست و موضوع در حال بررسی است.

۱۸ دانش آموز در قوچان دچار بی حالی و روانه بیمارستان شدند

فرماندار شهرستان قوچان نیز امروز گفت: ۱۸ دانش آموز آموزشگاه دخترانه عطار امروز در پی ادعای استشمام بویی شبیه گاز دچار بی‌حالی و تمامی این افراد با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر این شهرستان منتقل شدند.

عباسعلی صفایی افزود: با توجه به بازدید میدانی صورت گرفته، تعدادی از دانش‌آموزان نیز به لحاظ جو روانی و نگرانی و اضطراب دچار استرس شده بودند اما مورد خاصی نداشتند.

وی ادامه داد:مسوولان از حوزه‌های مختلف شهرستان در مدرسه حضور دارند و موضوع در حال بررسی است و به محض این که به یک نتیجه جامع در مورد علل این حادثه برسیم حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مسمومیت های سریالی دانش آموزان از دیروز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه در مدارس دخترانه خراسان رضوی مطرح شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبر
    0

    گفته بودید که این افراد رو گرفتید و در دام اطلاعاتی اسیر کردید و اعترافات شون هم پخش شده! کار آشوبگران و معاندین بوده . پس چی شد؟ چرا همچنان ادامه داره؟ چرا علتش معلوم نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها