متلاشی شدن ۹ باند سارق در غرب تهران/ بیش از ۱۰۰ تیغه سلاح گرم و سرد کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از متلاشی شدن ۹ باند سارقین و دستگیری هزار و ۷۴ نفر خبرداد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۱۰۴ تیغه سلاح سرد و ۱۱ تیغه سلاح گرم کشف شد.

متلاشی شدن ۹ باند سارق در غرب تهران/ بیش از ۱۰۰ تیغه سلاح گرم و سرد کشف شد

سردار کیوان ظهیری، در بیست و هشتمین مرحله از اجرای امنیت محله محور پلیس که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: در این مرحله از طرح که در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا شد، ۴۱۸ حکم قضایی اجرا و ۹ باند سارقین متلاشی شدند.

وی گفت: تعداد یک هزار و ۷۴ نفر سارق دستگیر شدند که ۵۴۱ قلم اموال سرقتی از آنها کشف شد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: تعداد ۱۹۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این مرحله کشف و به موقع و سریع به مال‌باختگان تحویل داده شد. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر ۶۷۸ کیلوگرم انواع مخدر در نقاط آلوده کشف و خرده فروشان و قاچاقچیان عمده دستگیر شدند و این مواد به مراجع قضایی تحویل داده شد، ادامه داد: مقدار ۶۳۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷۷ میلیارد تومان کشف و ضبط شد و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

ظهیری به دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: این افراد بیشتر در اختلال نظم و امنیت فعالیت داشته و ۱۰۴ تیغه، قمه و شمشیر و ۱۱ قبضه سلاح گرم از آنها کشف شد.  

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه نزدیک ایام پایان سال هستیم، برخی افراد سودجو در پوشش‌های مختلف جهت خدمت به منازل وارده شده و لازم است مردم از ابراز هویت آنها مطلع شده تا شاهد سرقت نباشیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها