نجات دختر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش و دود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از نجات یک دختر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش و دود در این شهرستان خبر داد.

نجات دختر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش و دود

 ابراهیم شهریاری صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۱۸ و ۵۰ شامگاه پنج شنبه، با تماس شهروندان، حریق منزل منجر به حبس فرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ سه تیم اطفا حریق از نزدیکترین ایستگاه‌ها را به محل حادثه واقع در بلوار جام جم- جام جم ۸ اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل، با دختری نوجوان در میان دود و شعله‌های آتش مواجه شدند و با توجه به وسعت دود و شعله‌های آتش که حیاط منزل مسکونی را در برگرفته بود، به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و همزمان اکیپ اول شروع به جستجو برای نجات فرد محبوس و اکیپ دوم نسبت به اطفا حریق اقدام کردند.

شهریاری بیان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان خانم جوانی که در میان انبوهی از دود محبوس شده بود از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان عنوان کرد: حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر همچنین دیگر ساختمانهای مجاور جلوگیری کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ا
    1

    لابد بدون روسری هم بوده !
    مگه آتش نشان زن هم داریم چجوری مرد دختر باکره را تونسته بیاره بیرون ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها