دستگیری ۱۲۰ تبعه خارجی در سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۱۲۰ نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در شهرهای زاهدان و خاش خبر داد.

دستگیری ۱۲۰ تبعه خارجی در سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی رحیمی، در تشریح جزئیات دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز اظهار کرد: در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن در راستای مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه در شهرهای زاهدان و خاش تعداد ۱۲۰ نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع خارجی غیر مجاز در استان سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستور کار داد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری های مربوطه را مدیریت نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان از استان‌های ممنوعه اقامت اتباع خارجی می‌باشد و بایستی از تردد و اقامت غیر مجاز خودداری نمایند و در غیر این‌ صورت برابر قانون با آنان رفتار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    سیستان و بلوچستان باید به شدت کنترل شود جهت اتباع غیرمجاز و قاچاق اسلحه ومواد مخدریعنی باید توان عملیاتی به شدت بالا رود چون یه عده می خوان سیستان و بلوچستان نا امن شود به خاطر کریدور چابهار و سود اقتصادی آن برای استان و کشور

  • ناشناس
    1

    تهران هم از این اتباع غیر قانونی زیاد دارد آنها را هم بازداشت کنید

  • ناشناس
    1

    افاغنه زن و دخترشون رو میدن دست طالبان و خودشون تشریف میارن ایران!

  • ناشناس
    0

    آنچه اشغال هست میان تو مملکت شده جای اشغال

  • ناشناس
    0

    چرا غیر مجاز ها اصلا همه این نمک نشناسهارو از کشور بیرون کنید به غیراز گرانی وتورم برام چه سودی دارن هنوز موفق نشدیم از دست طالبان حق آبه ایران راپس بگیریم اون وقت ۱۰میلیون افغانی توایران دارن از یک رودخانه بیشتر آب مصرف می‌کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها