جعل اسناد به کارت‌ اقامت اتباع خارجی رسید

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به دستگیری یک باند جعل اسناد، به صدور و استفاده از کارت‌های جعلی اقامت موقت اتباع خارجی هشدار داد.

جعل اسناد به کارت‌ اقامت اتباع خارجی رسید

سید هادی شریعت‌یار، افزود: در روزهای اخیر باند  جعل  اسناد و مدارک به‌ویژه جعل کارت‌های  اقامت  موقت  اتباع  خارجی در مشهد  شناسایی  ، دستگیر و پرونده‌ای نیز در این باره در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل شده است.

وی افزود: احتمالا تعدادی از این نوع کارت‌های اقامت موقت اتباع خارجی(آمایش) جعل و در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است و خریداران این کارت‌ها به تبع آن این کارت‌ها را به ادارات و سازمان‌های مختلف ارائه می‌دهند و در قبال آن خدمات دریافت می‌کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: به اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی دستور داده شده است تا ضمن نظارت و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه لازم، مراتب را به تمامی سازمان‌ها و ادارات منعکس کنند تا استعلامات لازم را درباره اصالت کارت‌های آمایش انجام دهند.

شریعت‌یار افزود: شمار مهاجران افغانستانی قانونی و ثبت‌نام شده در طرح سرشماری اتباع در خراسان رضوی به نیم میلیون نفر رسیده است که ۹۵‌درصد این گروه در مشهد سکونت دارند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها