بازداشت عاملان تیراندازی های وحشت آور به در خانه های آبادانی ها/ پول می گرفت شلیک می کرد

رئیس پلیس شهرستان آبادان از بازداشت عاملان تیراندازی منجر به درب منازل با کشف سلاح جنگی کلاش خبر داد.

بازداشت عاملان تیراندازی های وحشت آور به در خانه های آبادانی ها/ پول می گرفت شلیک می کرد

سرهنگ کیومرث کشوری، پیرامون جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  تیراندازی  به در منازل  شهروندان در منطقه تنگه یک، اکیپی از ماموران پاسگاه ابوشانک و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد دو نفر با یکدستگاه خودروی پراید 132 پلاک مخدوش اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی کلاش به سمت در منزل احدی از ساکنان اهالی منطقه کرده و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان، تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با شگردهای خاص پلیسی و انجام کار اطلاعاتی، متهمان  را که برای فرار از چنگال قانون مخفی شده بودند دستگیر کردند از مخفیگاه متهمین سلاح بکار رفته در صحنه جرم همراه با مهمات فشنگ  کشف وضبط گردید.

کشوری با بیان اینکه این متهمان در بازجویی فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی به چهار فقره تیراندازی به در منازل اعتراف، کردند؛ یادآور شد: متهمان دستگیر شده در قبال تیراندازی های هنجارشکنانه خود وجه نقد دریافت میکردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی وشناسایی سایر متهمان احتمالی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها