دستگیری 4 نفر از عاملان برهم زدن نظم عمومی در اراک/ 6 قبضه سلاح سرد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری 4 نفر که با درگیری در یکی از محله های اراک، باعث برهم زدن نظم و آرامش اهالی شده بودند در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

دستگیری 4 نفر از عاملان برهم زدن نظم عمومی در اراک/ 6 قبضه سلاح سرد کشف شد

سرهنگ علیرضا معیریان، در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: با اعلام گزارشی از درگیری چند جوان در یکی از محله های مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های اولیه مأموران انتظامی کلانتری 11، مشخص شد که 4 جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر و پس از تخریب یک دستگاه خودروی سواری وایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان از محل متواری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقیقات پلیس، تمامی عاملان این درگیری شناسایی و در کوتاهترین زمان ممکن، در عملیات مأموران انتظامی کلانتری 11 اراک دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 6 قبضه اسلحه سرد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از اعتراف صریح به نزاع و برهم زدن آسایش عمومی با تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خدا رو شکر که دستگیر شدن ممنون و سپاس از نیروی دلسوز و عزیز انتظامی که واقعا مردم در شرایط سخت پناه و امیدشون به نیروهای جان بر کف هست پیروز و سربلند باشید در پناه ایزد منان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها