باج‌خواهی با گروگان گرفتن پسر نوجوان

مردان مسلح با ربودن پسر ۱۶ساله قصد داشتند از این طریق حساب خود با پدر او را تسویه کنند، اما وقتی پای پلیس به میان کشیده شد آنها با رها کردن گروگان‌شان فرار کردند.

باج‌خواهی با گروگان گرفتن پسر نوجوان

چند روز قبل مردی نزد مأموران پلیس شهرستان راسک واقع در استان سیستان و بلوچستان رفت و از ربوده شدن پسر ۱۶ساله‌اش خبر داد.

او گفت افراد ناشناس در یکی از محله‌های شهر پسرش را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه پژو پارس کرده و با خود برده‌اند.

آن طور که این مرد می‌گفت آدم‌ربایان چند ساعت بعد تماس گرفته و برای آزادی پسر نوجوان باج‌خواهی کرده بودند و او حدس می‌زند که این آدم‌ربایی کار فردی باشد که با او اختلاف مالی دارد.
در این شرایط بود که تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی اسارتگاه پسر ربوده شده و آزادی او آغاز شد.

حفظ جان گروگان برای افسران پلیس مهم‌تر از هر چیزی بود. به همین دلیل هر اقدامی با احتیاط زیادی انجام می‌شد.

سرانجام چند روز بعد از این آدم‌ربایی، مأموران پلیس به اطلاعاتی درباره محل نگهداری پسر نوجوان دست یافتند و در عملیاتی ضربتی آنجا را به محاصره درآوردند، اما شواهد نشان می‌داد که آدم‌ربایان پیش از حضور آنها گروگان را در آنجا رها کرده و گریخته‌اند.

سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: در این عملیات پسر ربوده شده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد و با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    به جاش امنیت داریم !!

  • سارا هستم
    0

    خدا به داد مون برسه این چه امنیتیه اخه من دیگه میترسم بیام اخبار ببینم خدا خودش بهمون کمک کنه انشاءالله مسولین بی کفایت متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها