جاساز 276 کیلو شیشه و هروئین در کامیون یخچال دار

در عملیات شبانه پلیس شهرستان‌های «رودبار جنوب» و «کهنوج» محموله مواد صنعتی شیشه و هروئین از یک دستگاه کامیون یخچال‌دار کشف شد.

جاساز 276 کیلو شیشه و هروئین در کامیون یخچال دار

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبارجنوب به دنبال دریافت یک خبر موثق مبنی بر ورود محموله سنگین مواد روان گردان و صنعتی از مرزهای شرقی به حوزه استان کرمان، ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی عبور این محموله را شناسایی کردند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در ادامه چند گروه از ماموران پلیس شهرستان های «رودبارجنوب» و «کهنوج» طی یک عملیات شبانه و در نهایت سرعت عمل در چند نقطه محور «زهکلوت-رودبار» مستقر و با پایش چندین ساعته این محور، خودروی مدنظر را که یک دستگاه کامیون یخچال دار بود، متوقف و به پاسگاه «نهضت آباد» منتقل کردند.
این مقام ارشد انتظامی اظهارکرد: نیروهای پلیس طی استقرار چندین ساعته خود، در دل شب مشغول بررسی قسمت های مختلف این خودرو بودند و در نهایت موفق شدند از جاسازهای بسیار پیچیده داخل یخچال ۲۷۶ کیلوگرم مواد روان گردان شامل ۲۴۸ کیلوگرم شیشه و ۲۸ کیلوگرم هروئین کشف کنند.

سردار «ناظری» با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی او به مرجع قضایی تصریح کرد: هر چند ممکن است سوداگران مرگ برای انتقال مواد خانمان سوز مخدر و تولیدات فوق العاده خطرناک صنعتی و گرفتار ساختن قشر جوان به اعتیاد به هر ترفندی متوسل شوند ؛ خادمان نظم و امنیت همچون این عملیات در مقابله با آنان سرسخت‌تر عمل خواهند کرد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها