کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۲۴ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران این یگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به شهرستان مطلع شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای این محموله را شناسایی شده و در بازرسی صورت گرفته از این مکان مقدار ۲۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و در این ارتباط دو نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را در این شهرستان نمی دهیم، افزود: با تشکیل پرونده این سوداگران مرگ به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: مبارزه با بلای خانمانسوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجاست با جدیت از سوی پلیس ملایر دنبال شده و به شهروندان توصیه می شود، در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ساکی همچنین از دستگیری پنج نفر متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت مرحله دیگری از این طرح توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران در اجرای این طرح با انجام شگردهای خاص پلیسی یک نفر سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش به همراه مقادیری سیم و کابل، تجهیزات اداره برق، وسایل کشاورزی و ۵۰ کیلوگرم کشمش سرقتی را کشف و در ادامه همدست این متهم را نیز دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در ادامه این طرح ماموران یک دستگاه خودروی نیسان حامل حدود دو تن سنگ سیلیس قاچاق را توقیف کرده و در این ارتباط یک نفر متهم  شد و دستگیر در اجرای این طرح همچنین ماموران تعداد دو نفر متهم فراری را نیز دستگیر کردند و در نهایت هر پنج متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • a.k.b.b
    0

    چراخبرهایی که مربوط به مقامات ایرانی نمیشه نظرداد.صدرحمت به کره شمالی.اگراین سیاست هاجواب میدادبعداز۴۳سال وضعیت این نبود.شاهانه زندگی کردن وقدرت داشتن بیشتراز پهلوی شده.فقرهم بیشترشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها