گزارش پلیس البرز، انتقال 154 کیلوگرم شیشه و هروئین را ناکام گذاشت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به دنبال گزارش لحظه ای پلیس استان البرز و عملیات فوق العاده سرعتی پلیس کرمان، از انتقال ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری شد.

گزارش پلیس البرز، انتقال 154 کیلوگرم شیشه و هروئین را ناکام گذاشت

سردار ناظری افزود: طی این عملیات به رغم فرار سرنشینان خودروی حامل موادمخدر  و دو خودروی راه پاک کن، از انتقال این محموله مواد روان گردان به مرکز کشور ممانعت شد.
وی خاطرنشان کرد: با رصدهای  اطلاعاتی انجام شده در صحنه درگیری و تحقیقات  بعدی، حتما عاملان و رابطان حمل این محموله شناسایی و دستگیر خواهند شد.
این مقام ارشد انتظامی  همچنین  از کشف ۵۹۸ کیلو تریاک زیر بار پیاز یک دستگاه کامیونت در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

وی با اشاره به هم افزایی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و استان گیلان در این عملیات  گفت: در این زمینه یک متهم که قصد داشت این محموله سنگین را به مرکز کشور منتقل کند، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل  شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ح.ن
    0

    پس چرا دراین هیئت که برای عزاداری و دوادرمان و ترک اعتیادوشفا ازقرصهای روانگردان و داروی بیهوشی استفاده میکند ومیفروشدکاری ندارند(قزلحصار مهدی آباد انتهای خ امام خمینی پشت خ 15خرداد فریدون لاله) پنجشنبه شبها دراین هیئت هربلای سره معتادا میارن هربلای حتی جراحی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها