مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه

مرد جوانی که متهم است در جریان یک نزاع جمعی در قهوه‌خانه مرتکب قتل شده بود، با رأی قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه

این حادثه  شهریور سال ۹۹ با گزارش یک نزاع جمعی در یکی از قهوه‌خانه‌های کیانشهر آغاز شد و جوانی 30 ساله با ضربه چاقو به قتل رسید.
با مرگ این جوان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل قتل در دستور کار مأموران قرار گرفت. برادر مقتول که در صحنه حادثه حضور داشت به مأموران گفت: من یکی از مشتری‌های ثابت قهوه‌خانه هستم. بر سر یک میلیون تومان پول با صاحب قهوه خانه درگیر شدم وقتی به برادرم گفتم او هم دقایقی بعد با چند نفر از دوستانش به قهوه‌خانه آمدند و درگیری شروع شد اما برادر صاحب قهوه‌خانه با قمه برادرم را زد و بعد هم متواری شد.
با اظهارات مرد جوان، مأموران متهم را شناسایی و بازداشت کردند.
وی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی به عنوان اولیای دم درخواست قصاص کردند. بعد از اینکه متهم ردیف اول و سایر شرکت کنندگان در نزاع از خودشان دفاع کردند قضات پایان جلسه را اعلام کردند و برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، متهم به قصاص محکوم شد و سایر شرکت کنندگان در درگیری نیز هرکدام به یکسال زندان محکوم شدند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نپرداختن به موقع طلب قهوه چی و اوباش گری به ترتیب باعث قتل عمد برادر بدهکار و صدور حکم قصاص برادر طلبکار شده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها