احتکار 30 میلیارد آرد و روغن در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 4 اخلالگر بازار ارز و کشف 7 هزار دلار آمریکا از آنان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد.

احتکار 30 میلیارد آرد و روغن در یک منزل مسکونی

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار آرد و روغن خوراکی در یکی از منازل مسکونی شهرستان مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل اعزام و در حضور مالک از این منزل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 226 کیسه آرد 40 کیلویی و تعداد780 بطری روغن خوراکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی های دقیق صورت گرفته احتکار بودن کالاهای مذکور برای کارشناسان محرز شد افزود: ارزش این اقلام برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 30 میلیارد ریال است که در این خصوص اقلام احتکاری توقیف و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

منبع: صاحب نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • فرهاد
    1

    ببین چقدر مفلوک شدیم که 7000 دلار به چشم مون میاد. دستمزد یک ماه کارگر امریکایی.کشور چاد وموزامبیک هم همینطور شد.ارزش کاغذ اسکناس از خود پول بیشتر بود.عاقبتمون سوریه ولبنان وکره شمالی خواهد بود.اگه با همین فرمون بریم جلو.

  • ناشناس
    2

    اینا رو اعدام کنید تا درس عبرت بشه
    نه که.....اعدام میکنید

  • ناشناس
    0

    این احتکار سه میلیاردی را سری رسیدگی میکنند اما 93,هراز میلیارد فولاد مبارکه به تاریخ پیوست راست میگن اگر یه اختلاس کم بشه مشکل مردم حل میشه ولی متاسفانه سیستم اختلاس پروره و سفره شان گسترده‌تر

  • ناشناس
    0

    همش سیصد میلیون تومان هم نمیشه این بار پس انداز همه قنادی هاست این احتکار جک هست یا لطیفه برای خندیدن الان یک فروشگاه کوروش سه برابر این روغن توی انبارش هست ملت رو گیر آوردین

  • ناشناس
    0

    از آقا بابک چه خبر؟

  • بدون غرض
    0

    آخه آرد که نمیشه احتکار کرد یک‌ماهه جوجو میگیره خراب میشه شاید قنادی داشته تو قنادی انباری نداشته برده خونه کل بارش حساب کردم بقول دوستمون 300 میلیون نمیشه اینکه احتکار نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها