قاتل متواری در شهرستان میناب دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری قاتل فراری ‌شهرستان میناب خبر داد.

قاتل متواری در شهرستان میناب دستگیر شد

 سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس پلیس آگاهی شهرستان میناب یک قاتل 17 ساله متواری که پس از وقوع قتل متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد. 

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان میناب پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب به منظور بررسی ابعاد چگونگی وقوع قتل به بیمارستان اعزام که با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد در پی درگیری به وجود آمده بین دو نفر در پارک ساحلی آنامیس این شهرستان با سلاح سرد با هم درگیر و در این درگیری یکی از طرفین درگیری مجروح که پس از انتقال وی به بیمارستان علی‌رغم تلاش کادر درمان فوت کرده است.

سردار جعفری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی و بررسی صحنه جرم ضمن شناسایی طرفین درگیری با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل 17 ساله را دستگیر که در بازجویی و تحقیقات فنی صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی معترف شد. 

این مقام انتظامی استان با بیان این که متهم با تشکیل پرونه به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرایم کمافی السابق با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی، کشف و کنترل جرایم یاری نمایند ودر کنترل و نظارت فرزندان جوان و نوجوان خود جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بچه های الان مانند زمان ما نیستند که رو حرف بزرگترها حرف نمیزدیم.الان حرف گوش نمیکنند وقابل کنترل نیستند.بگی بالای چشمت ابروست یا خودشون را میکشند یا بقیه را.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها