قاتل فراری مرد فردیسی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: قاتل یک مرد میانسال اهل فردیس که در فروردین ۱۴۰۰ به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

قاتل فراری مرد فردیسی دستگیر شد

سرهنگ کامران ملکی در خصوص این خبر بیان کرد: فروردین سال ۱۴۰۰ خبر وقوع یک فقره قتل در منطقه مشکین دشت فردیس از سوی شهروندان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در روز حادثه قاتل به همراه همسرش به خانه مقتول مراجعه و به دلیل اختلافات شخصی با ضربات چاقو نامبرده را به قتل رسانده و متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به انجام برنامه ریزی قبلی برای قتل و خارج شدن قاتل از کشور در روز حادثه، گفت: علی رغم این موضوع پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مشخص شد که قاتل پس از حدود یک و نیم سال به کشور بازگشته و در شهر تهران ساکن شده که بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این فرد به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

سرهنگ ملکی با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: می توان با بکارگیری اندکی سعه صدر و کنترل خشم از وقوع بسیاری از جنایات این چنین پیشگیری کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها