قاتل فراری در دام پلیس اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: متهمی که به جرم قتل، سرقت مسلحانه و تیراندازی در سال ۱۳۹۹ متواری شده بود با اقدام فنی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی اندیمشک شناسایی و دستگیر شد.

قاتل فراری در دام پلیس اندیمشک

سرهنگ رمضان گوروئی امروز، اظهار داشت: متهمی که به جرم قتل، سرقت مسلحانه و تیراندازی در سال 1399 متواری شده بود با اقدام فنی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی اندیمشک شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی متهم را در درگیری مسلحانه متقابل و با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا مورد اصابت قرار داده و دستگیر کردند.

گوروئی با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف، هشت فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو 405 توقیف شد، عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدام پلیسی و گشت زنی نامحسوس سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به 11 فقره انواع سرقت و نیز 2 سارق دیگر به 12 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 سوسنگرد قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود: ماموران با بررسی صحنه و با شگردهای پلیسی پنج سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 2 فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها