دستگیری گرداننده 18 صفحه فروش محصولات ممنوعه

رییس پلیس فتا استان گیلان گفت: گرداننده 18 صفحه اینستاگرامی تبلیغ و فروش محصولات ممنوعه با انجام یک عملیات فنی و اطلاعاتی غافلگیرانه، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری گرداننده 18 صفحه فروش محصولات ممنوعه

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر گفت: طی رصد مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا گیلان صفحاتی شناسایی شد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فروش انواع محصولات ممنوعه می کرد ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد متهمین اقدام به ایجاد 18 صفحه در شبکه مجازی(اینستاگرام) کرده اند و با استفاده از شماره حساب و تلفن همراه متعلق به فردی دیگر محصولات مربوطه را عرضه می کند که دو متهم مرد 23 و 29 ساله پرونده با اقدام موثر و غافلگیرانه پلیس، دستگیر و پرونده متهمین تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا گیلان ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و ادله جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود ، هدفش را کسب درآمد و آشنا نبودن به جرائم رایانه‌ای مرتبط با بزه ارتکابی خود عنوان کرد.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با موارد مجرمانه و مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها