مرد بدبین همسرش را با چکش کشت و نزد پلیس رفت

زن میانسال توسط شوهر خود در یافت آباد تهران به قتل رسید.

مرد بدبین همسرش را با چکش کشت و نزد پلیس رفت

 ساعت 10 و نیم صبح امروز فریاد کمک خواهی زن 52 ساله سکوت خیابان فاخری واقع در محله  یافت آباد  تهران را در هم شکست.

همسایه ها که متوجه شدند بین این زن و شوهرش درگیری رخ داده است، خیلی سریع موضوع را به پسر 28 ساله این زن و شوهر اطلاع دادند

زمانی که فرزند آنها خودش را به خانه رساند با  جسد  غرق در خون مادرش که به  قتل  رسیده بود مواجه شد و این در حالی بود که پدرش در صحنه  جنایت  حضور نداشت.

بلافاصله موضوع به مرکز فوریت های 110 مخابره شد و ماموران کلانتری  یافت آباد  به همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

در مشاهدات اولیه دیده شد که یک طناب مشکی دور گلوی مقتول بسته شده بود و وارد کردن ضربات با جسم سخت سبب خونریزی از سر او شده بود. آثار خون روی زمین و در و دیوار خانه هم مشهود بود.

در همین حال متهم خود را تسلیم پلیس کرد و در اولین اظهارات خود  در برابر ماموران پلیس گفت:«مدتی قبل به همسرم شک کرده و احتمال می دادم که او با همسر خواهرم ارتباط پنهانی دارد.روز حادثه با او به خاطر همین موضوع درگیر شدم.

در حین درگیری عصبانی شده و با چکش چوبی چند ضربه به سر او زدم که سبب خونریزی شدید از سر او شد.

بعد یک طناب دور گردن او انداخته و او را به قتل رساندم.»

بنا بر این گزارش، در حالی که متهم صراحتا به اتهام ارتکابی اعتراف کرده است، تحت اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا ابعاد پنهان این جنایت مشخص شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها