قتل مرد هوسران توسط همسرش

زن 21 ساله می‌گوید: شوهرم یک روز به من گفت به اجبار خانواده‌اش با من ازدواج کرده و هیچ علاقه‌ای به من ندارد . بعد هم هر روز با یک زن به خانه می‌آمد.

قتل مرد هوسران توسط همسرش

۲۱سال دارد و شش ماه است به اتهام  قتل  همسرش زندانی شده و در این مدت در  زندان  روز و شب خود را سپری می‌کند تا شاید بتواند دوباره دخترش را ببیند و در آغوش بکشد. در ادامه گفت و گو با این زن را می‌خوانید:

چرا همسرت را کشتی؟

چون خیانت می‌کرد

از کجا می‌دانستی؟

زنان و دختران را به خانه می‌آورد و مرا مجبور می‌کرد از آنها مانند یک کلفت پذیرایی کنم.

چرا جدا نشدی؟

به خاطر دخترم . اگر از همسرم جدا می‌شدم، او حضانت دخترم را می‌گرفت و اجازه نمی‌داد او را ببینم.

چطور با همسرت آشنا شدی؟

ما خیلی سنتی  ازدواج  کردیم. او از بستگان پدرم بود و وقتی ۱۵ سال داشتم به خواستگاری‌ام آمد و با او  ازدواج  کردم.

چند سال از خودت بزرگ‌تر بود؟

حدود ۱۷ سال.

از چه زمانی متوجه خیانت او شدی؟

همان ابتدای زندگی. یک روز به من گفت به اجبار خانواده‌اش با من ازدواج کرده و هیچ علاقه‌ای به من ندارد . بعد هم هر روز با یک زن به خانه می‌آمد.

چرا آن زمان جدا نشدی؟

بچه بودم و فکر می‌کردم بیشتر محبت کنم، جذب من می‌شود.

اما نشد؟

دقیقا. حتی به بهانه‌ای خواستم به تهران بیاییم تا شاید اینجا آن زن‌ها را فراموش کند اما بی فایده بود. اینجا با زنی آشنا شد و ارتباط با او را آغاز کرد.

با این وضعیت چرا بچه‌دار شدی؟

یک اشتباه دیگر در زندگی‌ام بود. گفتم بچه می‌آید و به خاطر او دست از این‌ کارها می‌کشد اما بدتر شد. این اواخر دخترم را هم کتک می‌زد.

همسرت چه کاره بود؟

در یک کارگاه مبل‌سازی کار می‌کرد. درآمدش را خرج زن‌های دیگر می‌کرد و من و بچه‌ام در فلاکت زندگی می‌کردیم.

چه شد او را کشتی؟

از این رفتارش خسته شده بودم. روز  قتل  دوباره با هم درگیر شدیم و عصبانی شدم. از آشپرخانه چاقویی آوردم و به او دادم و خواستم مرا بکشد تا از این زندگی راحت شوم. قبول نکرد و فکر کرد دارم شوخی می‌کنم. چاقو را به من داد و گفت؛ تو مرا بکش. نمی‌دانم چه شد چاقو را به سمتش پرت کردم و وقتی به خودم آمدم، رگ گردنش را بریده‌بودم و او غرق در خون روی  زمین  افتاده‌بود.

بعد چه کردی؟

چند ساعتی بالای جنازه‌اش نشستم. نمی‌دانستم چه کنم. عذاب وجدان شدیدی داشتم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و همه چیز یکدفعه اتفاق افتاد.  گریه  می‌کردم و کسی را نداشتم به دادم برسد. گوشی را برداشتم و با پلیس تماس گرفتم و خودم را تسلیم کردم.

دخترت الان کجاست؟

شنیدم او را تحویل  بهزیستی  داده‌اند. تنها آرزویم دیدن دوباره دخترم است. در این مدت کسی را نداشتم به ملاقاتم بیاید و پیگیر کارهایم باشد.

خانواده همسرت قصاص می‌خواهند؟

با  دیه  راضی می‌شوند اما پولی ندارم برای  دیه  بدهم.  پول  هم داشتم کسی نیست دنبال کارهایم باشد. امیدم به خیرین هست که برای آزادی‌ام کاری کنند.

رضایت بگیری چکار می‌کنی؟

وقتی کار پیدا کردم، اول بیماری دخترم را  درمان  می‌کنم و بعد سعی می‌کنم اتاقی اجاره کنم. می‌خواهم آینده خوبی برای دخترم بسازم.

 بیماری دخترت چیست؟

مشکل مادرزادی دارد و نمی‌تواند خوب راه برود.

منبع: فرتاک نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • موسوی
    5

    مرد خودتی افرین که شوهرت و کشتی،،،، کاش تموم. خانمای پاک این سرزمین مردان خاین رو می کشتن ، به درک که مرد،،،

    نظرات شما -
    • بنیامین
      2

      کار خوبی نکردی باید ازش جدا مبشدی الان تواکثر زندگیها یه همین مواردی هست کشتن راه چاره نیست اگه از زندگی با یه همچین مردهابی خسته شدی باید جدا مبشدی خودتو راهت میکردی یا اینکه تحملش میکردی بلاخره یه روز سرش به سنگ میخورد و برمیگشت به زندگیت راه درستو انتخاب میکرد باید بهش فرصت میدادی با کشتن چیزی درست نمیشه بلاخره انسان دیگه ممکنه ازش خطا سر بزنه در یه همین مواقعی صبر وحوصله وتوسل به خدا بهترین راه ممکنه این ماجرا توزندگی هر زنی میتونه باشه که هست باید مدیرباش کرد

    • ناشناس
      0

      دقیقا! کاش کسی بهش می گفت این اولین و آخرین مردی نبوده که چنین کرده!یکی میاره خونه یکی دور از چشم همسر! درسته سخت بوده تو اون خونه زندگی کردن ولی در مقایسه با زندان و در انتظار کمک خیرین بودن دست کم از دو جهت بهتر می بود: بودن در کنار دخترش و هم اینکه داشتن خانه و سقفی بالای سر و در بدترین حالت هم طلاق و رفتن به سر کار یا ازدواج با موردی مناسبتر.

  • ذوالفقار
    7

    کار خوبی کردی اینها انسان نیستند بلکه موجود زنده ای هستند که در مرحله حیوانیت متوقف شده و مثل حیوان رفتار میکنند کاش شخص بزرگواری مثل اقای دایی به دادش برسد

  • جواد
    1

    چگونه می‌توانم به این زن از لحاظ مالی کمک کنم منو راهنمایی کنید متشکرم

  • ناشناس
    0

    مردان مقتول یا معتاد می‌شوند و یا هوسران !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقت کردید فقط برای زنها صفت هرزه را به کار می برند و اگر مردی چنین کند فوقش خائن یا هوسران!!!با اینکه کیست که نداند زنها چه از نظر شرعی و چه عرفی امکاناتشان در این زمینه صدصدرصد از مردها کمتر بوده همیشه!

  • ناشناس
    1

    آقاجواددرودخدابرتو

  • ناشناس
    0

    ساندیس خور جیره خوار آخرهشه خوب بخور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها