محاکمه داماد تهرانی که به خاطر پول همسرش را کشت

مرد جوان که متهم است به خاطر پول همسرش را به قتل رسانده، بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.

محاکمه داماد تهرانی که به خاطر پول همسرش را کشت

شهریور سال 1400 خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های منطقه مسعودیه تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه  پزشکان علت مرگ را ضربات متعدد به سر و بدنش و خونریزی داخلی اعلام کردند.

از آنجا که تحقیقات نشان می‌‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف زیادی داشتند، دستور بازداشت شوهرش صادر شد.

مرد جوان در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل گفت: چند سال پیش با همسرم میترا ازدواج کردم و به خاطر شرایط مالی‌مان مجبور شدیم خانه کوچکی را اجاره کنیم.

بعد از چند ماه خانواده همسرم به ما قول دادند که برای حل مشکلات‌مان به ما کمک کنند بارها این موضوع را مطرح کردند و منتش را سر ما گذاشتند اما هیچ کمکی به ما نکردند. روز حادثه باز هم درگیر مسائل مالی بودیم که همسرم با تأکید به من گفت که تا الان هم خانواده‌اش از ما حمایت مالی کرده‌اند، شنیدن این حرف خیلی من را عصبانی کرد و میترا را کتک زدم.

وقتی به خودم آمدم، دیدم نیمه جان روی زمین افتاده و نمی‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم که ساعاتی بعد به من گفتند که به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

در ادامه پدر و مادر مقتول به اداره پلیس احضار شدند و در توضیح ماجرا گفتند: ما از همان ابتدا می‌‌دانستیم که دامادمان وضع مالی خوبی ندارد به همین خاطر به آنها کمک کردیم تا زندگی‌شان را بسازند.

ما خانه‌ای برایشان اجاره کردیم و هر وقت هم که لازم بود، به آنها کمک‌های مالی می‌‌کردیم. البته ما برای رفاه دختر و نوه‌مان این کار را انجام می‌‌دادیم اما دامادمان فکر می‌‌کرد وظیفه‌مان است. 

تا اینکه چند ماه قبل وقتی متوجه شدیم که او نمی‌تواند کار درستی پیدا کند، تصمیم گرفتیم که با پرداخت مبلغی به عنوان سرمایه به او کمک کنیم تا بتواند کسب و کاری راه بیندازد اما به خاطر مشکلی که برای خودمان پیش آمد، نتوانستیم این پول را بدهیم و  گفتیم که چند ماه دیگر مبلغ را به شما پرداخت می‌‌کنیم. اما داماد ما طلبکار شده بود و هر چند روز یک بار سر پرداخت این مبلغ با دخترمان دعوا می‌‌کرد و آخر سر هم که او را آنقدر کتک زد تا کشته شد؛ الان هم ما هیچ گذشتی نمی‌توانیم بکنیم و فقط قصاص او را می‌‌خواهیم. از آنجایی که این زوج دختر 2 ساله‌ای داشتند ریاست قوه قضائیه به عنوان ولی او درخواست پرداخت دیه از سوی متهم را خواستار شد.

پس از تکمیل تحقیقات، گزارش پزشکی قانونی و گزارش پلیس، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بزودی محاکمه می‌‌شود. 

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    باید قصاص بشه ملعون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها