عامل کلاهبرداری میلیاردی فروش اموال مصادره‌ای در بردسیر دستگیر شد

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: خانمی که با همدستی یک زن دیگر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال وجه واریزی طعمه‌های خود را با وعده واگذاری اموال مصادره ای کلاهبرداری کرده بود در این شهرستان دستگیر شد.

عامل کلاهبرداری میلیاردی فروش اموال مصادره‌ای در بردسیر دستگیر شد

سرهنگ منصور رمضان نژاد، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بردسیری مبنی بر اینکه یک خانم پس از آشنایی فامیلی و جلب اعتماد آنان، خود را وکیل دیوان عالی کشور معرفی و با وعده کذب فروش خانه مصادره ای در زعفرانیه و جنت آباد تهران و برخی نقاط کرمان به تدریج مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این رابطه ماموران طی تحقیقات اولیه، به دست داشتن این ۲ خانم در این کلاهبرداری میلیاردی پی برده و در ادامه با پی جویی های پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان را در شهر بردسیر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: این خانم در بازجویی های انجام شده به دریافت بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از اعضای چند خانواده با وعده واگذاری تدریجی زمین و خانه های مصادره ای گران قیمت در تهران و کرمان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضایی و از آن طریق روانه زندان شد که پیجویی های بعدی برای دستگیری دیگر متهم مرتبط با این کلاهبرداری و بازگشت وجوه مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ رمضان نژاد، در پایان یادآور شد: اعتماد نابجای شهروندان به این دسته افراد، آن هم با اینگونه وعده های فریبنده و تطمیع کننده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی وعده های کذب کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها