۱۷۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و مرکزی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از توقیف سواری ریو و کشف ۱۷۷ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان‌ مرکزی و فارس خبر داد.

۱۷۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و مرکزی کشف شد
حسین شمسایی فرد، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری ریو در محور «یزد-شیراز» در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با پلیس استان فارس، ماموران انتظامی شهرستان «خرمبید» پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند سواری ریو را شناسایی و در عملیاتی توقیف کنند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۵۰ کیلو حشیش و ۲۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.
 
شمسایی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: پایگاه خبری پلیس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها