امسال ۱۶ تن موادمخدر در فارس کشف شده است

فرمانده نیروی انتظامی فارس: امسال ۱۶ تن موادمخدر در استان کشف شده است.

امسال ۱۶ تن موادمخدر در فارس کشف شده است

سردار رهام بخش حبیبی در نشست تخصصی "یاریگری زندگی، دیپلماسی مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد" که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استانداری فارس برگزار شد، گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر باید منیت‌ها را کنار گذاشت تا جامعه‌ای عاری از آسیب‌های خطرناک ناشی از مواد مخدر داشته باشیم.

او با تاکید بر این نکته که در امر مبارزه با مواد مخدر احتیاج به تجهیزات روز است، افزود: قاچاقچیان از این تجهیزات استفاده می‌کنند بنابراین در امر مبارزه نیز نیاز با تجهیزات است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس همچنین با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر به درگیر کردن و حساس کردن خانواده‌ها در این زمینه نیاز داریم، گفت: اگرچه ما نمی‌توانیم مانع تولید مواد مخدر در کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه شویم اما در عین حال نیروی انتظامی با همه توان برای ورود مواد مخدر تلاش می‌کند و تعداد شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر نشانگر تلاش نیروی انتظامی در این زمینه است.

حبیبی با بیان اینکه با عمده‌فروشان برخورد جدی شده و می‌شود، خاطرنشان کرد: سودجویان بسیاری در فضای مجازی تولید مواد مخدر صنعتی را آموزش می‌دهند و خانواده‌ها را درگیر این معضل کرده‌اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها