۶۰۴ تبهکار در طرح "رعد" بازداشت شدند

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۶۰۴ خلافکار شهر تهران در شصتمین مرحله از اجرای طرح "رعد" پلیس پیشگیری خبر داد.

۶۰۴ تبهکار در طرح "رعد" بازداشت شدند

 سردار حسین رحیمی؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز در مراسمی اظهار کرد: شصتمین مرحله از طرح رعد توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران کلانتری در این طرح 604 سارق به عنف، منزل، مغازه، گوشی و دوچرخه را دستگیر کردند که در مجموع 14 باند خلافکاری متلاشی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح بالغ بر 13 سلاح جنگی و شکاری به همراه  238 خودرو و موتور سیکلت به سرقت رفته کشف شده است.

رحیمی گفت: در این طرح به  907 پرونده رسیدگی شد و 2090 اموال سرقتی مردم به ارزش 29 میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه، ماموران کلانتری 77 قبضه سلاح سرد کشف کردند، ادامه داد: در این طرح 33 پاتوق سارقان، 13 پاتوق مالخران، 54 پاتوق فروشندگان مواد مخدر و 3 محل تجمع اراذل و اوباش منهدم شد.

رحیمی تصریح کرد: 26 درصد از سارقان سارق قطعات و وسایل، 20 درصد سارق اماکن، هفت درصد قاپ‌زن، 19 درصد سارقان معابر، چهار درصد سارق آپارتمان و ویلاها و 24 درصد سارق مغاره و اماکن بودند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از  طرح رعد  45 درصد از سارقان سابقه‌دار هستند و 55 درصد از سارقان برای بار اول دستگیر شدند، گفت: 11 هزار قرص متادون غیرمجاز نیز از سارقان کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در رابطه با برخورد با اخلالگران بازار ارز که در 3 مرحله به اجرا گذاشته شد 17 نفر سوداگران بازار ارز و معاملات فردایی دستگیر شدند و  544 هزار و 576 واحد ارز به ارزش تقریب 18 میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات افراد سوء استفاده‌گر با توجه به التهابات جامعه 80 هزار هکتار از منطقه خلازیر جنوب تهران برای ساخت و ساز غیرقانونی به تصرف در آمد که در چند روز گذشته با تخریب 150 واحد پاک‌سازی شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داد
    0

    این مملکت چقدر تبهکار دارد که پلیس فقط در تهران هفته ای ۴۰۰ تا ۵۰۰نفر را دستگیر می کند البته از نوع دله دزدها چون جرئت نزدیک شدن به اختلاسگر آن کلان دچار ندارد

  • علی
    0

    حالا که پلیس اینقدر درکار خود جدی است و یکشبه ۶۰۰ باند تبهکار را دستگیر می کند بد نیست گوشه چشمی هم به سرقت ۹۲۰۰۰ ملیاردی اصفهان بیاندازد . البته اگر جرئت دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها