ماجرای دستگیری پدر علم ژنتیک/ پای اخاذی ۸ میلیاردی در میان بود

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.

ماجرای دستگیری پدر علم ژنتیک/ پای اخاذی ۸ میلیاردی در میان بود

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در ارتباط با موضوع دستگیری دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک گفت: با اعلام خبر دستگیری دکتر داریوش دانشور فرهود پدر علم ژنتیک ایران توسط نیروهای امنیتی بلافاصله موضوع این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارگاهان پلیس آگاهی احتمال می داند این موضوع یا آدم ربابی باشد یا اخاذی و یا کشته سازی، افزود: با بررسی های بیشتر، کارگاهان در همان ابتدا دریافتند که موضوع دستگیری دکتر فرهود توسط نیروهای امنیتی مطرح نبوده و این ادعا صحت ندارد.

پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با بررسی های بیشتر مشخص شد دو فرد آدم ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از منزل را داشت وی را با خودروی شخصی خود می ربایند.

وی افزود: آدم ربایان که ۳نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می شود دکتر فرهود را به شهرهای شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: آدم ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانکهای شمال کشور می برند تا بتوانند مبلغ ۸ میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانکها از پرداخت پول به او امتناع می کنند، گفت: تیر آدم ربایان به سنگ می خورد و هیچ پولی نصیبشان نمی شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: آدم ربایان از دکتر فرهود برگه های تعهد برای پرداخت این ۸ میلیارد را می گیرند و از او فیلمبرداری می کنند و بعد دکتر فرهود را در ابتدای جاده چالوس با خودرویش آزاد می کنند تا بعداً بتواند پول را از او بگیرند.

سرهنگ گودرزی گفت: بلافاصله شناسایی دکتر فرهود در جاده چالوس توسط ماموران پلیس آگاهی انجام شد و دکتر فرهود تحت نظر ماموران پلیس آگاهی قرار می گیرد و دستگیری آدم ربایان آغا. شد.

وی درپایان گفت: این افراد در ساعات بعد که با دکتر فرهود برای اخذ پول تماس می گیرند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتاده و دستگیر شدند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ایمان
    2

    خود دکتر یه چیز دیگه گفته بود...
    وجدانا خجالت نمیکشین؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خیر. خجالت نمی‌کشند
      سوال دیگری نداری؟

    • حسنعلی رحیم زاده
      1

      دکترکه گفته بودمنوبازجویی کردن پرسیدن که باخارج ارتباط داری یانه بعدکه دیدنداشتباه کردندنهارمفسلی تدارک دیدند ولی ازحلقوم ایشان رد نشده خدایا..................

    • ناشناس
      10

      شما عوامل استکبارجهانی ! که فرمایشات متین پلیس زحمتکش وحافظ امنیت کشور را زیر سوال می برید ونظر یک استاد ژنتیک را دربست قبول می کنید ! باید خجالت بکشید !

    • 0

      من یه سوال دارم چرا خجالت نمی کشه ؟

    • ناشناس
      0

      آره آره یادمه که گفته بود 26 ساعت در خدمتشون بودم با احترام ازم می پرسیدند می خواستند مطمئن شوند ایرادهایی که می گیرم ایرادهای شاگردی و این چیزهاست. گفتم که سرباز وطن هستم. ناهار مفصلی هم برایم آماده کرده بودند که نخوردم.

  • فریبرز
    2

    دکتر که گفت برخورد آقایان امنیتی خیلی خوب بود ،چرا اینقدر شماها هنرپیشه های خوبی هستین ؟وجدانا مرحوم آنتونیو کوئین جلوی شما لنگ میندازه

  • ناشناس
    0

    فیلمنامه بسیار بچگانه است!

  • مجید
    7

    دکتر هم عجیبه . از پول و شمال و بانک حرفی نزده. انگار او هم میخواد مشهور بشه. او چه بدرد نیروهای امنیتی میخوره. عقل یار خوشیه.

    نظرات شما -
    • 2

      واقعا هنوز به نظر شما ایشون عجیبه یا اونایی که رفتند سراغ ایشون؟! کاش یکی به پروفسور سمیعی یه هشدار بده اشون هم مواظب خودش باشه!

  • ندا
    1

    پس چرا دکتر یچی دیگه گفته بود
    اون که گفت با احترام بهم ناهار دادن والو ما بین خدا و خرما گیر کردیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکل اینه که اینا یه داستانی که میگن روش نمی مونن و یکی دو روز بعدش اونو ول می کنن یه چیز دیگه میگن.

  • ناشناس
    6

    الهی شکر دستگیر شدند و الحمداللاه دکتر فرهود سالم هستند طول عمر نصیبشون بشه برای خدمت به وطن

  • ناشناس
    1

    آقای پروفسور فرهود نقل کردند از او در خصوص یک سری موارد که به ایشان الهام شده است سوال کردند بعد شما میگی حساب بانکی....
    این داستان جدید خیلی متفاوته ، حتما انتظار دارید افکار عمومی داستان شما را باور کنه

  • ناشناس
    0

    خب چرا همان روز اول دیدگاهها را بسته بودید آن بنده خدا که هییچ گله و شکایتی هم نکرده بود و من هم فقط می خواستم بنویسم کاش یک مصاحبه تصویری از ایشان میگذاشتند که حالشان خوب است و دیگر نگرانشان نباشیم.

  • حامد
    0

    عمروعاص شاگرد پیش دبستانی مدرسه مملکت داری این حضرات هم محسوب نمیشه.

  • ناشناس
    0

    چوبان دروغگو دیگه قدیمی شده از اینا میشه داستان جدید ‌مدرن ساخت

  • ناشناس
    0

    دو‌مورد در انسان هست که انسان را از حیوان متمایز میکنه یکی وجدان یکی شرافت این دو تا را از دست ندین بویژه شما خبرنگارها که باید ذهن بیدار جامعه باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها