نقشه عجیب پسر جوان تهرانی برای پدر پولدارش

پسر جوان برای اخاذی از پدرش نقشه آدم ربایی ساختگی را کشید.

نقشه عجیب پسر جوان تهرانی برای پدر پولدارش

پسر جوان وقتی فهمید پدرش برای سرمایه‌گذاری در  شرکت هرمی  به او پول نمی‌دهد با همدستی سه‌نفر از دوستانش نقشه  آدم‌ربایی  ساختگی طراحی و از پدرش  اخاذی  کرد.

چندی قبل مردی در تهران به اداره‌پلیس رفت و از گم‌شدن ناگهانی پسر جوانش شکایت کرد و گفت پسرش از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است.

با شکایت مردمیانسال پرونده به دستور قاضی تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

هم‌ز‌مان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و گفت: «امروز مرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت پسرم را گروگان گرفته است و باید برای آزادی او به حسابش پول واریز کنم.

او دقایقی بعد یک فیلم ۵‌دقیقه‌ای برای من فرستاد که سه مرد در حال شکنجه پسرم بودند و پسرم مدام زیر شکنجه‌های دردناک آن‌ها فریاد می‌زد که به آدم‌ربایان پول بدهم و آزادش کنم و من هم برای آزادیش ۵۰‌میلیون تومان به حساب مردان آدم ربا واریز کردم.»

در حالی که دو روز از حادثه گذشته بود و تحقیقات برای رهایی و دستگیری عاملان آدم‌ربایی ادامه داشت دادند به مأموران پلیس خبر رسید، آدم‌ربایان گروگان را آزاد کرده‌اند.

پسر جوان گفت: «در خیابان می‌رفتم که ناگهان سه‌مرد جوان مرا به داخل خودروی کشاندند و به زور مرا به خانه بردند و حبس کردند.

آن‌ها از پدرم خواستند برای آزادی من پول بدهد، اما وقتی متوجه شدند پدرم حاضر نیست به آن‌ها پول بدهد مرا شکنجه کردند و فیلم آن را برای پدرم فرستادند و پدرم هم مجبور شد به آن‌ها پول بدهد و آدم‌ربایان هم مرا آزاد کردند.»

آدم ربایی ساختگی مرد جوان

مأموران پلیس در ادامه خیلی زود مخفیگاه سه‌متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌ها ادعا کردند که آدم‌ربایی ساختگی بوده و پسر گروگان گرفته شده خودش طراح نقشه بوده‌است.

یکی از متهمان گفت: «ما همه عضو شرکت هرمی بودیم که بهرام هم قرار شد، عضو شرکت شود، اما سرمایه‌ای نداشت.

وقتی پدرش حاضر نشد به او پول بدهد، نقشه آدم‌ربایی را طراحی کرد و از ما خواست با صحنه‌سازی برای پدرش فیلم بفرستیم و به این شیوه از پدرش اخاذی کرد و الان هم با همان ۵۰‌میلیون‌تومان عضو شرکت هرمی شده است.» پس از این مأموران از بهرام تحقیق کردند و وی هم اظهارات متهمان را تأیید کرد. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها