تصادف سواری و تریلر با ۴ مصدوم در شیراز

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، برخورد شدید خودرو سواری با تریلی در بلوار خلیج فارس این کلانشهر مصدومیت ۴ سرنشین را به دنبال داشت.

تصادف سواری و تریلر با ۴ مصدوم در شیراز

محمدهادی قانع جمعه ۲۹ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۲:۲۶ دقیقه شب گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۱۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سمت بلوار خلیج فارس حرکت کردند.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید در هنگام حرکت به شدت با یک دستگاه تریلی برخورد کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه شدت این حادثه به حدی بود که ۴ سرنشین خودرو سواری دچار مصدومیت شده و در اتاقک خودرو گرفتار بودند، عنوان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

به گفته قانع، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، ۴ سرنشین را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها