جوان شیرازی بی رحمانه برادرش را با شلیک گلوله کشت

قاتلی که در 25 مهرماه سال جاری در شهرستان سپیدان برادر خود را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

جوان شیرازی بی رحمانه برادرش را با شلیک گلوله کشت

سرهنگ حمید افرامن جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در پی وقوع یک فقره  تیرانداری  با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری  قاتل  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات ملکی با برادر خود درگیر و پس از قتل سریعا از محل حادثه متواری شده است.

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را پس از 4 ساعت شناسایی و وی را در یکی از خیابان‌های این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ "افرامن" با اشاره به اینکه قاتل 24 ساله در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل به دلیل اختلافات ملکی اقرار کرد، گفت: آلت قتاله (یک قبضه اسلحه شکاری پنج تیر پران) که بلافاصله پس از وقوع توسط متهم تخریب و به درون آتش انداخته بود نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    از برکات است!!!

  • ناشناس
    0

    شیرازی در سپیدان یا سپیدانی در سپیدان؟! البته که سپیدان در استان فارس قرار گرفته.آخه شیرازیها معمولا نه حوصله آدم کشتن دارند نه دلشون میاد همینجوری خودشون رو بندازن به دردسر آدم کشتن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها