قتل خواهر مطلقه با شلیک گلوله در کرج

مرد جوانی که بدنبال اختلافی که با خواهرش داشت او را با سلاح شکاری به قتل رسانده و از محل گریخته بود، توسط پلیس دستگیر شد.

قتل خواهر مطلقه با شلیک گلوله در کرج

رسیدگی به این جنایت از 4 سال قبل به دنبال  درگیری خونین در یکی از محله های کرج شروع شد. وقتی گشت پلیس در این خانه ویلایی حضور یافت با پیکر خونین زن جوانی روبرو شد که غرق در خون بود .خیلی زود فریبا به بیمارستان منتقل شد اما علی رغم تلاش تیم درمان وی در همان لحظات اولیه جان باخت و با مرگ او بود که بازپرس جنایی در محل حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جسد فریبا به پزشکی قانونی منتقل شود.

ادامه تحقیقات کارآگاهان بود که آنها دریافتند برادر فریبا بدنبال اختلافی که با خواهرش داشت او را با سلاح شکاری به  قتل  رسانده و از محل گریخته است.

طولی نکشید که پلیس توانست با ردیابی اطلاعاتی فریبرز را دستگیر کند این متهم جوان که 34سال سن داشت در همان بازجویی های مقدماتی به قتل خواهرش اعتراف کرد.

او مدعی بود خواهرش مرتکب اشتباهاتی شده بود که باعث شد خونم به جوش آید.

با اعتراف های فریبرز بود که وی در مرحله بعدی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد و به اتهام  قتل عمد  و استفاده از سلاح گرم تحت محاکمه قرار گرفت.

این محاکمه که روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری انجام شد در ابتدای جلسه رییس دادگاه بخشی از متن کیفرخواست را خواند و سپس از مادر فریبا خواست بعنوان اولیای دم در جایگاه بایستد سپس  از وی خواست تا شکایت خود را اعلام کند.

زن میانسال که قادر نبود فارسی را به درستی صحبت کند و درحالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت: دخترم را از دست دادم و دیگر نمیخواهم پسرم را هم از دست بدهم .

این پیرزن با اشاره به رفتارهای دخترش بعد از طلاق  اش گفت فریبرز چند وقتی بود که به خاطر رفتارهای فریبا به او حساس شده بود، او دوست نداشت خواهرش در جامعه با هر کسی ارتباط داشته باشد، سر همین مسئله بود که روز حادثه فریبرز ناگهان عصبانی شد و اسلحه به دست شد من بین آنها قرار داشتم نتوانستم پسرم را کنترل کنم او به حدی عصبی بود که حرفهای من هیچ تاثیری نداشت و ناگهان با شلیک فریبرز بود که دیدم دخترم پر پر شد.

حالا چطور از شکایت پسرم صرف نظر نکنم دخترم را که از دست دادم و من فقط همین یک پسر را دارم.

با پایان صحبت های مادر مقتول بود که متهم به دستور رییس دادگاه در جایگاه ایستاد فریبرز بدنبال تفهیم اتهام از سوی دادرس گفت: من به شدت از کاری که انجام دادم پشیمانم در یک لحظه نمیدانم چه اتفاقی افتاد.

قاضی سوال کرد اسلحه  را از کجا اورده بودی که متهم پاسخ داد من از مدت ها قبل اسلحه را داشتم و در شکار حیوانات استفاده میکردم قاضی پرسید مجوز برای نگهداری سلاح داشتی؟

متهم گفت: نه مجوز او سالها بود که باطل شده بود. رییس دادگاه در همین حال گفت اگر مجوز هم داشتی حق نداشتی از این سلاح برای انگیزه های شخصی و جنایت استفاده کنی....

با پایان اظهارات قاضی با توجه اعلام بخشش مادر مقتول متهم از قصاص  گریخت و حالا متهم به اتهام حمل و نگهداری و استفاده از سلاح گرم و همچنین اعمال 612 قانون مجازات اسلامی در جنایتی که مرتکب شده بود بار دیگر محاکمه خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • مبینا
    7

    طلاق خیلی بد است بیشتر زنان بعد از طلاق به فساد کشیده می‌شوند مخصوصا اگر نتوانند دوباره ازدواج شرعی داشته باشند
    در قدیم مردان غیرت داشتند و زنانشون رو طلاق نمی دادند ...
    زنانی که طلاق می‌گیرند هم خود تباه می‌شوند هم جامعه‌ای رو به تباهی می‌کشند
    زنانی می‌شناسم که مردان هوسباز سر راه اینها قرار گرفته و اینها رو تشویق به طلاق می‌کنند تا بعد از آن بتوانند از این زنان بهره کشی کنن آنها را به صیغه خانه برده و
    به اصطلاح این زنان روزی صیغه یک نفر می‌شوند و خیلی از مردم به زنان صیغه ای به عنوان تسکین دهنده شهوت مردان نگاه میکنن و بیشتر شیفته اینها هستند و این را یک اتفاق خوب می دانندالبته تا زمانی که جوان هستند وقتی هم که سنی از ایشان گذشت رها می‌شوند و یک زن رها شده ممکن است دست به چه کارهایی بزند؟!.
    و سرنوشت تلخی در انتظار آنها هست...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      چرادوست داریم مطلق نظربدیم «زنانی که طلاق میگیرند»
      مگه شما آماردارید که به فسادکشیده میشوند درقدیم می‌سوختند ومیساختند اما الان اشتباه خانواده یا خودشان را اصلاح میکنند طلاق هم راهی برای جبران است میگن ازدواج های فامیلی کمتر به طلاق کشیده میشه نخیر زوج‌های فامیل محبوربه زندگی درهرشرایطی هستند

    • مبینا
      1

      بله مورد زیاد دیدم که نظر دادم
      از ده مورد طلاق در اطرافیانم هفت مورد به فساد کشیده شدن
      دو تا از دوستان نزدیکم
      دختر خواهر شوهرم
      دختر خاله ام
      دختر برادر شوهرم
      دختر عمه ام
      دختر همسایه مون
      اینها فقط کسانی هستند که من از نزدیک در جریان زندگی اونها هستم و خودتون میدونید در جامعه خیلی زیاد هستند پس وانمود نکنید چنین چیزی وجود نداره.

    • ناشناس
      0

      شما کجا زندگی میکنی که هر چی بیوه بین شما هست فاسده

  • امییییییییییر
    9

    بابا جان طرف داشته هرزه گی میکرده بایدم میکشتتش دمش گرم برای حفظ حرمت خانواده باید هرکسی که در خانواده ای دچار این خفت میشه رو باید سوزونددش تا درس عبرتی باشه برای مردم

    نظرات شما -
    • زهرا
      2

      موافقم
      یک زن فاسد ، با صدها مرد مجرد و متاهل رابطه میگیره و هزاران مشکل برای جامعه بوجود میاره
      وقتی با مردان مجرد رابطه میگیره جوان وقتی میبینه براحتی می‌تونه نیازش رو برطرف کنه سراغ ازدواج دایم نمیره
      از اون طرف دختری که منتظر ازدواج هست اگر عفت داشته باشه طفلی باید تا سالیان سال از داشتن شوهر محروم بشه اگه عفت رو زیر پا بگذاره
      خودش رو بیچاره کرده و باز این باعث هزاران مشکل برای خود و خانواده اش میشه..
      اگر این زنان فاسد با مردان متاهل ارتباط بگیرن
      خب زنش بفهمه منجر به طلاق میشه و باز زن مطلقه و باز فرزندان طلاق....
      خدا لعنت کند کسانی رو که به فکر ازدواج آسان برای جوانان نبودند و نیستند و به جای ترویج خانواده محوری و حل مشکلات ازدواج شرعی به ترویج صیغه موقت و رفتن جامعه به سوی خانواده ستیزی و ولنگاری هستند
      خودمون رو فریب ندهیم این همان به هرزگی کشاندن جامعه است که فقط اسم مشروعیت روی آن گذاشته اید...
      کسی که زن صیغه ای رو مزه کرد آیا بعد از اون به سراغ ازدواج و تشکیل خانواده میره؟؟؟
      مرد زنداری که زن صیغه ای رو تجربه می‌کنه آیا به زن خودش ارزش میده و پایبند می مونه ؟!
      فکر نمیکنید بعد از این اتفاق چه به سر این زن و زندگی او میافته..
      راهکارهای شما برای ازدواج موقت مثل این میمونه که یک مریض نیاز به عمل جراحی داره ولی شما یک مسکن به او تجویز می‌کنید...
      به جای این ابتکارات مسخره و نابود کننده خانواده و عفت زنان
      به فکر علاج برای ازدواج آسان برای جوانان و حتی مردان و زنان مطلقه باشید تا بیشتر از این جامعه رو به گند نکشانده اید.

    • جواب زهرا
      1

      صدها مرد جوان که رابطه هرزه و حرام برقرار میکند تکلیفشان چیه ، هیچ اشکالی نداره برو کنار خیابان ده دقیقه حرکت نکن تا صدها مرد برای شما بوق بزنن تکلیف این مردها فاسد کشتن است همان حکم زنان فاسد یا چون مرد هستند اشکالی ندارد ، ایا زن یا برادر زن اجازه کشتن شوهر یا شوهر خواهرش دارد یا نه

    • به زهرا
      1

      به گفته مسولین آمارازهر چندازدواج یکیش به طلاق میرسه ؟آیا قبل انقلاب که شهرنوها بود طلاق اینقدر بود آمارطلاق ارتباط اساسی با صیغه نداره اتفاقا صیغه حکم شرعی برای جلوگیری ازفساده مثل اینکه شما قبول ندارید
      صیغه رونابودکننده بنیان خانواده وعفت زنان میدانید اون چیزی که نابود کننده بنیان خانواده وباعث اصلی طلاقه چندهمسریه که با نص صریح آیه قرآن منافات داره وحرامه

    • ناشناس
      1

      جماعت وحشی شما، هر روز یا با داس گردن میزنه یا با اسلحه آدم میکشه، پس چرا این همه زحمت شما، مایه عبرت نمیشه؟ چرا حتی نوامیس خودتون هم درس عبرت نمیگیرن چه برسه به نوامیس مردم؟ بالاخره این وحشی گری شما کی میخواد جواب بده؟

    • 0

      من نظرات شما رو میبینم وحشت می‌کنم کدوم آیه ای گفته برادر خواهر رو بکشه زهرای پست تو خودت زنی تف به روت

  • ناشناس
    2

    چقدر راحت چون اولیا دم صرف نظر کردن قاتل ازاد میشه بهمین آسانی عجب عدالت اللهی عدالت شیعیان صفوی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نابغه ، ولی دم رضایت داده ، تازه باید زندان هم برود .

  • ناشناس
    1

    بخشش این قاتل جنایت علیه بشریت است. واقعا 5 یا ده سال زندان خیلی کم است. قانون بایستی اصلاح شود و حداقل 20 سال حبس بدون عفو و بخشودگی باشد

  • ناشناس
    2

    اونایی که طرفدار اعدام اند و میگن اگه قاتل آزاد بشه، جان بقیه افراد رو هم به خطر مندازه، در این موارد که قاتل آزاد میشه نظری ندارن؟

    نظرات شما -
    • 1

      اگه اعدام میشد شما اعتراض میکردیم ؟

  • ناشناس
    0

    زنی که بلا نسبت خراب و فاسد باشد باعث بی آبرویی اعضاء خانواده و گرفتاری آنها می شود! تمامی قتل های ناموسی به خاطر خراب و فاسد بودن زن است! صرف مشکلات اقتصادی باعث خراب و فاسد شدن زن نمی شود علل شخصیتی و فرهنگی هم دارد!

    نظرات شما -
    • مبینا
      0

      موافقم

  • محمد
    0

    سلام
    هیچ کی پیام نداده اگر مرد خیانت کرد باید چکار کرد
    به نظر من باید هفت دفعه جرش داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها