عامل آزار سیاه مهتاب در پراید اعدام می شود/ سرنوشت دردناک دختر تهرانی در ارابه شیطان

پسر جوان که در پوشش مسافربر دختر کارمند را به تله شیطانی انداخته و وی را آزار داده بود در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفت.

عامل آزار سیاه مهتاب در پراید اعدام می شود/ سرنوشت دردناک دختر تهرانی در ارابه شیطان

رسیدگی به این پرونده با  شکایت  دختر جوانی به نام مهتاب آغاز شد.وی که هراسان و با سر و وضعی آشفته به پلیس آگاهی اسلامشهر رفته بود از یک پسر پراید سوار که وی را  آزار و اذیت  داده بود شکایت کرد.

دختر 39ساله در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من سالهاست در یک شرکت کار می کنم. صبح ها به محل کار می روم و  عصرها به خانه پدری ام در اسلامشهر برمی گردم. صبح برای رفتن به محل کارم در اسلامشهر منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک پراید سفید مقابل پایم متوقف شد و چون دیرم شده بود منتظر تاکسی نماندم. من که فکر می کردم راننده پراید مسافربر است سوار ماشین شدم. اما راننده پس از طی مسافتی یکباره تغییر مسیر داد. من به او اعتراض کردم اما او سیلی به صورتم زد تا ساکت شوم. او مرا بدون توجه به اعتراض هایم مرا به بیابانهای اسلامشهر برد و آزارم داد. من می خواستم هر طور شده از دست او فرار کنم اما او مرا به شدت کتک زد و تهدیدم کرد اگر در این باره به کسی حرفی بزنم مرا می کشد. او می گفت از من فیلم سیاه  تهیه کرده تا اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را ببرد. اما من موقع پیاده شدن از ماشین توانستم چند شماره از پلاک او را به خاطر بسپارم.

با این شکایت تلاش برای ردیابی پسر  شیطان صفت آغاز شد و با اطلاعاتی که دختر جوان به ماموران داده  بود  عرفان 30 ساله ردیابی و بازداشت شد. وی سعی داشت با دروغگویی هایش خودش را بی گناه نشان دهد و مدعی بود اصلا دختر جوان را ندیده و او را سوار ماشین نکرده است.

پسر شیطان صفت  در شعبه ۱۹ دادگاه کیفری استان تهران واقع در اسلامشهر پای میز محاکمه ایستاد و به اعدام  محکوم شد .اما وی به حکم صادره اعتراض کرد  ادعا کرد دختر جوان را آزار نداده است.

 با اعتراض وی به حکم  اعدام، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام عرفان  شکسته شد .

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارسال شد .

محاکمه دوباره شیطان در شعبه هم عرض

پسر شیطان صفت این بار در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

در ابتدای جلسه دختر جوان در حالی که اشک می ریخت گفت: این مرد زندگی ام را تباه کرد. هنوز  با گذشت یکسال از این ماجرا شبها کابوس میبینم. من دیگر نمی توانم به محل کاربروم و خانه نشین و افسرده شده ام. من برای این مرد حکم اعدام می خواهم .

سپس متهم به دفاع پرداخت. وی سعی داشت با دروغگویی هایش خودش را بیگناه نشان دهد. اما قضات دادگاه با توجه به مدرک های ارائه شده از سوی دختر جوان و همچنین نظر پزشکی قانونی عرفان را به اعدام محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هی
    0

    خب حالا چیکار کنم ؟ شد که شد

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    کاری بسیار عالی اعدام حق ایشان است
    ناامنی باید نابود شود وامنیت به جامعه برگردد
    زنان جامعه آبروی جامعه ما هستند امنیت آنها بریکایک مردان واجب است

  • بی نشان
    0

    حتما متجاوز به ناموس مردم طبق حداسلام مجازات شود ولی کاش مسئولی که قبلا اتهام اختلاس دارد والان پست خیلی مهم وحساس را تصاحب کرده وخانواده اوبه فرمایشات رهبر که فرمود حمایت از تولید ملی را رعایت نکرده ورفتن کشور دیگر وسایل منزل تهیه کردند آن هم در ماه رمضان در جلسه علنی ماخذه می شد ویا رفع اتهام و مردم نسبت به مسئولان بدبین وعقده به دل نمی گرفتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها