باند ۳ نفره سارقان مسلح در زاهدان منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح زاهدان و کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه فشنگ مربوطه خبر داد.

باند ۳ نفره سارقان مسلح در زاهدان منهدم شد

سرهنگ مرتضی جوکار پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. ماموران پلیس در اقدامی غافلگیرانه سه سارق حرفه‌ای را شناسایی کرده و در یک عملیات هماهنگ آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۷ فشنگ جنگی از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: چشم‌های همیشه بیدار پلیس تضمینی برای تامین امنیت و آرامش شهروندان است؛ مشارکت و همراهی آحاد جامعه مقوله‌ای مهم و موثر در هموار کردن اهداف پلیس در این مسیر است.

کشف محموله ۱۳۸ هزارتایی قرص غیرمجاز در ایرانشهر

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران پاسگاه روستای "دامن" شهرستان ایرانشهر از توابع منطقه بلوچستان در جنوب استان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۳۸ هزار قرص غیرمجاز کشف کردند که خودرو توقیف شده و یک نفر نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان را به خطر اندازد برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها