عاملان قتل 2 شهید پلیس راه زاهدان خاش اعدام شدند

قاتلان شهدای گشت پلیس راه زاهدان - خاش به دار مجازات آویخته شدند.

عاملان قتل 2 شهید پلیس راه زاهدان خاش اعدام شدند

سردار  احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی  تیراندازی  اشرار  مسلح  به سمت ماموران گشت پلیس راه در محور زاهدان- خاش در حین انجام وظیفه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲، متاسفانه دو نفر از کارکنان گشت پلیس راه به هویت‌های ستوانیکم  محمد حسین دانشمندی  و گروهبان یکم  احمد بالش آبادی  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از ارتکاب این جنایت توسط اشرار مسلح، شناسایی و  دستگیری  متهمان توسط ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که سرانجام قاتلان به هویت‌های ع-ق، ن-ق در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ در طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: سرانجام دو عامل این جنایت پس از تائید حکم محکومیت به  قصاص  نفس در دیوان عالی کشور، سحرگاه 12 شهریور ماه به سزای عمل خود رسیده و به  دار  مجازات آویخته شدند.

سردار طاهری در پایان بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنیت تأکید کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای قانون شکن به نظم و امنیت عمومی جامعه آسیبی بزنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خیلی دیر اجرا شد سرعت عمل در مجازات باز دارندگی دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها