جدیدترین خبر از پرونده حمله خونین در مسجد شیراز

دادستان عمومی ‌و انقلاب مرکز استان فارس از ورود دستگاه قضا به ماجرای حمله مرد شرور به حاضران در مراسم دعای ندبه مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز خبر داد.

جدیدترین خبر از پرونده حمله خونین در مسجد شیراز

حوالی ساعت ۹ صبح جمعه ۲۵ شهریور فردی در مسجد حاج عباس شیراز به شهروندان حاضر در مسجد که سرگرم قرائت دعای ندبه بودند حمله ور شد و بنا به اعلام مرجع قضایی، ۹ نفر را مجروح کرد.

یکی از شاهدان این ماجرا گفت: در مراسم دعای ندبه ناگهان فردی تنومند ایستاد و با صدایی بلند گفت که برای هدایت مردم آمده است.

یکی دیگر از نمازگزاران مسجد نیز اظهار داشت: زمانی‌که دعای ندبه تمام شد، آن فرد چاقویی را از داخل آبدارخانه مسجد برداشت و شهروندان حاضر را مجروح کرد و پس از بازداشت گفت به من الهام شده بود که به مردم حمله کنم!

در گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان فارس نیز آمده است: پس از برگزاری دعای ندبه در مسجد حاج عباس شیراز یکی از حاضران در مسجد با استفاده از کارد موجود در آبدارخانه مسجد اقدام به حمله و مصدومیت ۹ نفر از نمازگزاران کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه یکی از معاونین دادستان مرکز استان در مسجد حاضر شد، گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی ‌و جرایم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

وی افزود: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه، مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم حادثه خبر دادند. هویت ضارب مشخص شده و تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی است.

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز گفت: ساعت ۹ صبح جمعه به‌دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجروح شدن چند نفر شهروند شیرازی توسط یک فرد در یکی از مساجد شیراز، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

متهم با تلاش مأموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و مصدومان نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • متفاوت
    0

    اگر یوفوهای فضایی توی زمین نفوذ ندارند چگونه به او الهام کرده اند؟ اگربنا به الهام باشه غیراز اینه که این ضارب یه چیزی زده که رفته توفضا وفضایی ها بهش الهام کردند.؟؟باید ازش بپرسند ببینند چه جنسی و از کجا خریده.

  • ناشناس
    1

    این حمله تابلوئه که ساختگی و برای منحرف نمودن ذهن مردم از پرونده قتل مهسا امینی است

  • ناشناس
    1

    اونهایی که مهسا مهسا می‌کنند نظری ندارند؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها