ورود دادستانی به حادثه چاقو خوردن نمازگزاران مسجدی در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس از ورود دستگاه قضایی به موضوع مصدوم شدن نمازگزاران یک مسجد در شیراز و تشکیل تیم انتظامی و امنیتی برای بررسی ابعاد از حادثه خبر داد.

ورود دادستانی به حادثه چاقو خوردن نمازگزاران مسجدی در شیراز

در پی وقوع حمله یک نفر با چاقو به نمازگزاران مسجد حاج عباس شیراز (بیشتر بخوانید)، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز  در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

به نقل از دادگستری فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: از لحظه وقوع حادثه احد از معاونین دادستانی مرکز استان در مسجد حاضر شده است.

سید مصطفی بحرینی گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی ‌و جرائم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

وی افزود: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم حادثه خبر دادند.

این مقام قضایی با بیان اینکه هویت ضارب مشخص شده است، گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    این بنظرم شروع ماجراست ترس مردم
    ریخته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      بیچاره!!! دیروز از تنگه مرصاد قبل از کرمنشاه عبور کردم یاد جنازه های بیچاره الت دست صدام و مفت خور رجوی شدم که روی زمین ریخته شده بود

    • ناشناس
      2

      ای ابله ای که با اتوبوس مفت شکم پر از
      ساندیس از تنگه چهار زبر عبور کردی زیر
      باد کولر الان کسی با شما نیست تنها هستید
      هشتاد پنج میلیون دشمن دارید بترسید

    • ناشناس
      3

      آلبانی هوا گرم شده اجازه بگیر قبل از روشن کردن کولر😭

  • متفاوت
    1

    قبلا شنیده بودم یک نفر نماز میخوند و دزدی هم میکرد بعد میگفت من نماز میخونم خداخودش میبخشه یک نفر دیگه هم میگفت نماز بزنه تو کمرت.به نظر میاد این همون قضیه هست.

    نظرات شما -
    • 8

      دلم برای شماها می سوزه که نماز توی کمر امثال شما زده که پیر و فرتوت شدهاید و گوشه الیلنی اواره هستید

    • متفاوت
      0

      به ادمک21:40 ، دلت را برای کسی نسوزان حیفه ، ازنماز عقب میافتی.اینجا حرف از انکار نماز نبود بلکه خیرالعمل را به فلاح و رستگاری منظور بود،که اگر ذکات حاصل ازدسترنج و زحمت خودت را ندهی اصلا نمازت پذیرفتنی نخواهد بود.اوارگی هم بهتر از مفت خوری و نمازخوانی است که به کمر ادم بزنه اگر بدانی.

  • ناشناس
    2

    تازگی ندارد خلیفه دوم درمسیرنماز ترورشد خلیفه چهارم خلیفه ششم و...درزمان خودپیامبرهم کم نبودند افرادی که درنماز تیرخوردند یاکشته شدند

  • نسل سوخته
    0

    نتیجه رویارویی مردم با حکومت

  • ناشناس
    0

    وقتی ۸۰٪ جامعه گرسنه باشند...

  • ناشناس
    0

    هرکی بکشه کشته میشه حالا چه سرنماز باشه چه مستراغ سررفع حاجت باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها