بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای شمال تهران

:سرکلانترسوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای که با موتورسیکلت سرقتی از شهروندان سرقت می کردند خبرداد.

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای شمال تهران

سرهنگ کیومرث حسنوند، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش  سرقت  تلفن همراه شهروندان  در محله "یوسف آباد" به روش  زورگیری  توسط دو موتور سوار رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند،  افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهمان را رصد کردند افزود: عملیات کلانتری در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز بود که  موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش با همان مشخصات اعلامی که  در حال زاغ زنی بودند مشاهده کردند که با ارتکاب سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان  سریعا وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر 2 متهم دستگیر شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه  سلاح  کشف که با استعلام وضعیت  موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سارقان سرقتی بوده و روز گذشته از شمال تهران سرقت شده است که متهمان 25 و 27 ساله  در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت موتورسیکلت و تلفن همراه با تهدید سلاح و زورگیری معترف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در اختیار  مرجع قضائی  قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها