بازداشت سارق دستبند طلا

سارق خشن که دستبند طلای یک زن را در غرب تهران سرقت کرده بود دستگیر شد.

بازداشت سارق دستبند طلا

سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اشاره به دستگیری این سارق خشن گفت: با انتشار فیلم سرقت دستبند طلا از یک زن جوان در غرب تهران که  باعث ناراحتی شهروندان شده بود، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: تحقیقات اولیه مأموران نشان دهنده این بود که سارقان در ابتدا با موتورسیکلت خود از قصد به آیینه خودروی مالباخته آسیب زدند و زمانی که زن جوان قصد داشته آیینه ماشین خود را اصلاح کند با خشونت دست به سرقت دستبند طلا ی او می زنند.

بنابرحساسیت موضوع، مأموران با روش‌های علمی کشف جرم عملیات را آغاز کردند و هویت یکی از متهمان که در این دزدی نقش اصلی را داشته، شناسایی کردند. همین سرنخ کافی بود تا مأموران در قدم بعدی با تلاش‌های شبانه‌روزی و تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کنند.
گودرزی با اشاره به دستگیری متهم گفت: مأموران پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضایی به مخفیگاه متهم رفتند و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی اعتراف کرد و همچنین یک مالباخته دیگر نیز وی را به عنوان سارق شناسایی کرده است. با صدور قرار قانونی از سوی دادسرا سارق برای کشف جرائم احتمالی در اختیار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات پلیسی در جریان است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها