اعتراف باند سارقان خودرو به ۵۲ فقره سرقت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد اعضای باند ۵ نفره سارقان خودرو و داخل خودرو در سطح استان البرز دستگیر و در تحقیقات تکمیلی از آنها ۵۲ فقره سرقت کشف شد.

اعتراف باند سارقان خودرو به ۵۲ فقره سرقت

سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرمانده انتظامی استان “البرز” با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان وانت به همراه ۶ میلیارد ریال بار در محور “اشتهارد” به “ماهدشت”، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

وی افزود بررسی‌های اولیه کاراگاهان حاکی از این بود سارقان در یک گروه ۳ نفره با تهدید  سلاح سرد  اقدام به سرقت خودرو و بار آن کرده و متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت هر ۳ سارق شده و با زدن رد آنها در شهرستان چهارباغ، با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه آنها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۵۲ فقره  سرقت  خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان های اشتهارد، چهارباغ و نظرآباد با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، همدستان متهمان نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها نیز  دستگیر  شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری ۴ مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، اضافه کرد: ارزش اموالی که توسط این سارقان به سرقت رفته بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

جانشین انتظامی البرز در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به سارقان و مخلان امنیت هشدار می دهیم که مطمئن باشند در صورت انجام هر خطایی در نهایت در دام پلیس گرفتار خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها